سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

وزیرآموزش و پرورش در حکمی سید احمد علی موسوی نیا را به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد .

کد مطلب: ۸۰۲۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

به گزارش پانا ازلرستان ، موسوی نیا که تحصیل کرده رشته علوم تجربی و از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است، در مدت 28 سال خدمت در آموزش و پرورش مناصبی همچون دبیری، مسئول آموزش دوره‌های مختلف تحصیلی آموزش و پرورش زاغه و چگنی، معاون مجتمع استعدادهای درخشان خرم‌آباد، کارشناس متوسطه نظری و بزرگسالان، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رئیس اداره دوره دوم ابتدایی و معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش لرستان را تجربه کرده است.

موسوی در جلسه معارفه خود پایبندی به قانون ، عدالت محوری و اخلاق مداری را رویکرد کاری خود عنوان کردو افزود : یک مسئولیت را تکلیفی از طرف مقام عالی وزارت می دانم و تلاش خواهم کرد تا با وحدت و هم افزایی تعامل مثبتی بین دستگاه تعلیم و تربیت با دستگاههای اجرایی ، مدیران ارشد و نخبگان جامعه ایجاد نمایم .

وی تاکید کرد : آموزش و پرورش نیازمند آرامش و ثبات است و باید با متانت وتکیه بر اعتماد افکار عمومی اهداف تعلیم و تربیت را پیش برد .

موسوی نیا تصریح کرد : آموزش و پرورش مسیر خود را با سرعت ادامه خواهد داد و در این مسیر خطیر نیاز به هم افزایی ، مشارکت و همکاری قاطبه فرهنگیان است .

وی در ادامه سخنان خود بر پایبندی به اصول و ارزش های انقلابی و دینی و تبعیت ازسیره وروش ائمه اطهار علیهم السلام تاکید کردو اضافه کرد : تصمیم گیری ها در آموزش و پرورش بر اساس خرد جمعی ، تعقل و تدبیر خواهد بود و تمکین کردن از قوانین و مقررات و اجرای عدالت راهبرد کاری ما در انجام امور است .

موسوی نیا بر تنگناههای مالی و اعتباری آموزش و پرورش و مطالبات معوقه فرهنگیان هم تاکید کردو گفت : معلمان از تبعیض ، بی عدالتی و عدم اجرای قانون ناراحت می شوند در حالی که حاضرند کمبودها و تنگناهای مالی را با طیب خاطر تحمل کنند .

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از اعتماد مقام عالی وزارت و قدردانی از تلاشهای دریکوند مدیر کل سابق آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد با آرامش و تدبیر اهداف تعلیم و تربیت با انسجام ، وحدت و هم افزایی خانواده ها و فرهنگیان محقق شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار