بازدید معاون عمرانی استاندار بوشهر از پروژه‌های راهسازی شهرستان گناوه

بوشهر ( پانا ) معاون عمرانی استاندار به همراه نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، فرماندار گناوه و مدیر کل راه و شهرسازی از پروژه‌های راهسازی شهرستان گناوه بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون عمرانی استاندار بوشهر از پروژه‌های راهسازی شهرستان گناوه

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان گناوه اظهار داشت: در دولت یازدهم چندین پروژه مهم راهسازی در شهرستان‌های شمالی استان اجرایی و عملیاتی شده که راه گناوه میشان، ریگ گناوه، گناوه برازجان و گناوه به دیلم از جمله این پروژه‌هاست.

وی از تخصیص 5 میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای تکمیل راه گناوه به دیلم خبر داد و افزود: با دستور استاندار، 5 میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای نصب علائم و اجرای گاردریل راه گناوه به دیلم تخصیص یافته و با توجه به ملاحظات ایمنی و ترافیکی مسیر گناوه به دیلم، امیدواریم در اسرع وقت به نتیجه برسد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: 4 کیلومتر از مسیر گناوه به دیلم باقیمانده است که زیرسازی این قطعه نیز انجام شده و آماده آسفالت است.

ستوده بیان کرد: مسیر گناوه به گوره نیز از محورهای مهم است که حجت‌الاسلام خدری نماینده مجلس قول مساعد داد که نسبت به تامین اعتبارات برای تکمیل این پروژه از وزارت نفت اقدام کند.

بر اساس این گزارش، معاون عمرانی استاندار به همراه حجت‌الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، فرماندار گناوه، مدیر کل راه و شهرسازی از پروژه‌های راهسازی شهرستان گناوه بازدید کرد.

بازدید از پروژه‌های نوروزی و کمپینگ‌ها و جاده حرم تا حرم نیز از دیگر برنامه‌های معاون عمرانی استاندار بوشهر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار