مدیرکل ورزش استان البرز:

سالن ورزشی هیئت ناشنوایان استان البرز در اختیار معلولین و ناشنوایان باقی خواهد ماند

کرج (پانا) - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: تحت یک قرارداد قانونی و پس از طی مراحل اداری، سالن ورزشی هیئت ناشنوایان استان البرز در اختیار آن‌ها باقی خواهد ماند.

کد مطلب: ۸۰۲۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سالن ورزشی هیئت ناشنوایان استان البرز در اختیار معلولین و ناشنوایان باقی خواهد ماند

امیر غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از البرز گفت: اداره کل ورزش و جوانان دو سالن ورزشی را در اختیار معلولین و ناشنوایان استان البرز قرار داده است و ورزشکاران این هیئت‌ها می‌توانند جهت انجام تمرینات خود از این سالن‌ها استفاده کنند.

وی در رابطه با سخنان رئیس هیئت ناشنوایان استان البرز مبنی بر واگذاری تنها سالن این هیئت به اداره ورزش و جوانان گفت: طبق قانون همه سالن‌های ورزشی که توسط خیرین ساخته می‌شود می‌بایست به اداره ورزش و جوانان استان واگذار شوند ولی این واگذاری به معنای آن نیست که هیئت‌ها نمی‌توانند از سالن‌های ورزش استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: تنها سالن ورزشی هیئت ناشنوایان استان البرز در اختیار آن‌ها باقی خواهد ماند ولی می‌بایست تحت قراردادی به‌صورت رسمی به این هیئت واگذار شود.

غفرانی افزود: هیئت ناشنوایان استان البرز ورزشکاران زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است و به‌منظور حمایت از آن‌ها ما حتی پولی را که از اجاره دادن سالن ورزشی به بخش خصوصی دریافت می‌کنند را مطالبه نمی‌کنیم.

وی در مورد ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که انجام‌شده در موردبحث ماده 88 به همه اهدافمان در سال 96 دست پیدا کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و در جهت رسیدگی به مشکلات هیئت‌های ورزشی سفرهایی را به تمام شهرستان‌های استان البرز در دستور کار قرار دادیم که تابه‌حال به سه استان فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ سفر کردیم و امیدواریم با همکاری هیئت‌های ورزشی بتوانیم بیش‌ازپیش به مشکلات ورزشی شهرستان‌ها رسیدگی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار