نماینده مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش نقش محوری در تعلیم و تربیت جامعه دارد

سمنان (پانا) - ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در جمع مدیر، معاونین و پرسنل ستادی اداره آموزش و پرورش حضور یافت.

کد مطلب: ۸۰۲۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نقش محوری در تعلیم و تربیت جامعه دارد

حسن کاتبی رییس اداره آموزش و پرورش دامغان در ابتدای این نشست صمیمی گزارش کوتاهی از عملکرد ١٤ ماهه این اداره ارائه کرد و سپس مهم ترین درخواست های فرهنگیان را مطرح کرد که شامل: نگاه ویژه به حقوق و معیشت فرهنگیان، حمایت از حذف آزمون های مقطع ابتدایی، اجرای بخشنامه ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش و ارائه طرح استخدام یکی از فرزندان فرهنگیان بود.

ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در این نشست به نقش محوری آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت جامعه اشاره کرد و گفت: ما باید خود را به ابزار علم و دانش مجهز نماییم تا بتوانیم کشور را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی در ادامه گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد افراد تحصیل کرده در کشور اندک بود ولی امروز بالغ بر ٢٠٠ هزار استاد دانشگاه مشغول به فعالیت هستند اما متاسفانه شاهدیم در کشور ما عده ای به افرادی که تحصیلکرده کشورهای خارجی هستند، بهای بیشتری می دهند.

نماینده مردم دامغان در ادامه بیان کرد: متاسفانه در شهرستان دامغان به نیروهای جوان و نخبه بها داده نمی شود و ادامه این روند شهرستان را از دستیابی به موفقیت باز می دارد. ما وظیفه داریم با توجه به پتانسیل جوانان نخبه خود عزت و اعتبار آنان را افزایش دهیم.

وی در ادامه گفت: امروزه فرزندان ما به لحاظ علمی و آشنایی با تکنولوژی روز جلوتر از نسل گذشته گام بر میدارند و باید به این مهم توجه کنیم.

حسن بیکی در خاتمه خاطرنشان کرد: با مشکلات، مطالبات و درخواست های فرهنگیان عزیز آشنا هستم و آنها را در مجلس پیگیری می نمایم البته بهتر آن است که این مطالبات در قالب لایحه به مجلس ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار