آموزش شهروندی به 5000 دانش آموزان سمنانی

سمنان (پانا) - سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت : ۵ هزار دانش‌آموز سمنانی آموزش شهروندی می‌بینند.

کد مطلب: ۸۰۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش شهروندی به 5000 دانش آموزان سمنانی

عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه 5 هزار دانش‌آموز سمنانی از ابتدای مهرماه تحت دوره‌های آموزش شهروندی سامان‌دهی می‌شوند، گفت: در این دوره‌ها مسائلی در خصوص سبک زندگی، مهارت‌های اجتماعی، فرهنگ آپارتمان‌نشینی و رعایت حقوق همسایه آموزش داده می‌شود.

وی افزود: آموزش اصول اولیه حقوق شهروندی یکی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان برای تحقق اهداف دولت در راستای ایجاد رشد و تعالی در جامعه است.

وی آموزش حقوق شهروندی به افراد جامعه در دوران کودکی را یکی دیگر از رویکردهای مهم این سازمان برشمرد و افزود: دانش‌آموزان با توجه به شرایط سنی و جایگاهی که در جامعه دارند ظرفیت خوبی برای فراگیری این موضوع و انتقال آن به سایر افراد در جامعه دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان آموزش‌های لازم برای حفظ زیبایی‌ها و نظافت شهری را از دیگر برنامه‌های این طرح برشمرد و تصریح کرد: حفاظت از میراث فرهنگی و معنوی شهری ، ترویج فرهنگ رانندگی و ترافیک و ایجاد فضای سبز در محیط خانه و شهر از دیگر اهداف اجرای دوره‌های آموزش شهروندی است.

بابایی با اشاره به اینکه این طرح در مرکز آموزش شهروندی سمنان در حال اجرا است، تصریح کرد: مرکز آموزش شهروندی در پارک سیمرغ مستقر است و روزانه 40 دانش‌آموز در دوره‌های آموزشی شهروند بااخلاق در سمنان سامان‌دهی می‌شود.

وی ابراز داشت: در راستای اجرای این طرح به‌تمامی معضلات و آسیب‌های فرهنگی موجود در جامعه نیز رسیدگی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار