مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

هویت مربیان پرورشی، روشنگری و هدایت است / رویکرد سند تحول بنیادین، تربیتی می باشد

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: مربیان پرورشی بعنوان منادیان اصلی تعلیم و تربیت، نقش مهمی در روشنگری و هدایت آحاد جامعه دارند.

کد مطلب: ۸۰۲۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هویت مربیان پرورشی، روشنگری و هدایت است / رویکرد سند تحول بنیادین، تربیتی می باشد

محمد دستورانی در همایش تجلیل از مربیان امور تربیتی استان سمنان افزود: مربیان پرورشی بعنوان چراغ روشنی همواره نقش هدایتگری و نورافشانی در جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد سند تحول بنیادین، تربیتی است، اظهارکرد: همه ما معلمان در نقش مربی وظیفه و رسالت خطیری در تربیت دانش آموزان و رساندن آنان به حیات طیبه داریم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با تاکید به اینکه هویت مربی به هدایتگری و روشنایی است، گفت: مربی اگر هدایتگری نکند، خنثی و منفعل است و بعنوان یک عنصر فعال در تعلیم و تربیت و فرایند یاددهی و یادگیریی به حساب نمی آید.

دستورانی با اشاره به اینکه نور هدایت و روشنایی مربی باید استمرار داشته باشد، عنوان کرد: در این برهه از زمان باتوجه به اینکه دشمن از جنگ نرم برای مورد هجمه قرار دادن اندیشه های اسلامی استفاده می کند، مربی باید حسگرهای قوی داشته باشد تا بتواند فضای تربیتی دانش آموزان را به خوبی کنترل کند.

وی افزود: مربی باید دانش، معلومات، روش، بینش ومعرفت داشته باشد تا بتواند روشنگری انجام دهد؛ بنابراین باید روزآمد باشیم و به طریق اولی در مسیر روشنایی و هدایتگری قدم برداریم تا موفق شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار