نمازبهترین راهکار مقابله با مشکلات اجتماعی در جامعه

سمنان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، بهترین راه حل و راهکار مقابله با مشکلات اجتماعی و اخلاقی در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نمازبهترین راهکار مقابله با مشکلات اجتماعی در جامعه

سعید ناجی در مراسم اجلاس استانی نماز نماز را بهترین راه حل و راهکار مقابله با مشکلات اجتماعی و اخلاقی در جامعه دانست و گفت: متولیان امر نماز باید تلاش کنند جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار دهند زیرا بهترین راه برای جلوگیری از منکرات در جامعه نماز است.

وی نماز، را نیاز جدی امروز جامعه بشری دانست و افزود: توجه به نماز بهترین راه برای جلوگیری از ترویج منکرات در جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز و ادای درست این واجب، تاکید کرد و گفت: با ادای این واجب، علاوه بر آنکه جامعه عاری از هر زشتی و پلیدی خواهد شد، بلکه توجه به مساله نماز تضمین‌گر سعادت جوامع بشری است.

ناجی، نقش علما و روحانیون را در تبیین ارزش های معنوی بسیار اساسی و مهم خواند و اظهار داشت: اساتید و معلمان استان و کشور باید تلاش کنند تا جامعه در مسیر تعالی و رشد قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه علمای دین با تقویت این ارزش‌ها، آسیب‌ها را از جامعه دور خواهند کرد و در کمال مسیر و رشد سوق می‌دهند، ادامه داد: اگر همت و تلاش نکنیم هیچ تضمینی برای سعادت انسان وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه ایران اسلامی طلایه دار حکومت دینی است، گفت: باید به مسئولیت خود در این خصوص توجه کنیم.

در پایان این مراسم 28 دستگاه به عنوان دستگاه های برتر به صورت ویژه و 33 دستگاه نیز که نقش خوبی در تحقق برنامه ها و اهداف توسعه نماز داشته اند، تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار