مسجد جامعی: میزان افزایش قیمت بلیت مترو نامتعارف و غیرعادی است

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران افزایش قیمت بلیت مترو را نامتعارف و غیرعادی دانست.

کد مطلب: ۸۰۲۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مسجد جامعی: میزان افزایش قیمت بلیت مترو نامتعارف و غیرعادی است

در جریان بررسی قیمت‌های جدید بلیت مترو در شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی به عنوان مخالف گفت: ‌این افزایش قیمت نامتعارف و غیرعادی است.

وی با اشاره به افزایش قیمت بلیت متروی حومه - تهران از 800 تومان به 2 هزار تومان گفت: این میزان افزایش قیمت روی ساکنان حومه تهران فشار می‌آورد فراموش نکنیم، بیشتر این افراد ساکنان خود تهران بودند که به علت قیمت بالای مسکن به حومه کوچ کردند و شما در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک قیمت بلیت را نسبت به لایحه شهرداری بیشتر افزایش داده‌اید.

این عضو شورای شهر در ادامه با اشاره به تبصره‌های این لایحه اظهار کرد: باید مناسبات نیز در نظر گرفته است نمایشگاه کتاب یکی از بزرگترین اتفاقات فرهنگی در سطح ملی است و باید همچون سال‌های گذشته تخفیف ویژه‌ای برای اساتید و دانشجویان و ... برای حضور در نمایشگاه اتخاذ شود.

لازم به ذکر است بر اساس لایحه شورای شهر قیمت بلیت تک سفره مترو از 800 تومان به هزار تومان افزایش یافت و قیمت بلیت تک سفره حومه به تهران 2 هزار تومان و تک سفره فرودگاه امام به تهران به 10 هزار تومان افزایش یافت البته نرخ بلیت مترو در صحن به تصویب نرسیده و در دستور جلسه بعدی شورا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار