فرماندار اردبیل:

خانواده ها امنیت جانی دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال را جدی بگیرند

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: خانواده ها و مسئولان ذیربط باید امنیت و سلامت جانی دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال را جدی بگیرند.

کد مطلب: ۸۰۲۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها امنیت جانی دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال را جدی بگیرند

جواد زنجانی در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل افزود: متاسفانه سال گذشته بر اثر بی احتیاطی در چهارشنبه آخر سال به دلیل انفجار و ترقه بازی 9 نفر فوتی در اردبیل داشتیم که بسیار تاسف بار و غم انگیز بود.
وی گفت: امسال هم والدین و هم مربیان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی باید توصیه ها و هم افزایی و همکاری برای آگاه سازی دانش آموزان را داشته باشند تا با کمترین آسیب ها به پیشواز سال جدید برویم.
فرماندار اردبیل از نیروهای انتظامی استان نیز خواست با هنجارشکنان و مخلان امنیت مردم جدی و قانونی برخورد کنند.
زنجانی همچنین تشریح کرد: امور تربیتی و آموزشی فرایندی است که تمام جوانب فکری و روحی دانش اموزان را در بر گیرد و شیوه های آموزش و پرورش باید در راستای جنبه های تربیتی دانش آموزان تقویت و مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی افزود: امسال 25 مدرسه ناحیه یک و دو با بیش از 220 کلاس آمادگی ارائه خدمات به یک هزار و 200 نفر در مدارس را برای اسکان دارد و آموزش و پرورش استان باید تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده و پذیرایی آبرومندانه ای از میهمانان نوروزی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار