مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

کنترل آسیب های اجتماعی بدون مشارکت همه دستگاه ها امکانپذیر نیست

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان داشت:کنترل آسیب های اجتماعی بدون مشارکت همه دستگاه ها امکانپذیر نیست و در این راستا اگر همه وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، شاهد فعالیت کودکان کار و خیابانی در استان نخواهیم بود.

کد مطلب: ۸۰۲۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کنترل آسیب های اجتماعی بدون مشارکت همه دستگاه ها امکانپذیر نیست

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، مریم بیدخام" مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بیان داشت:کنترل آسیب های اجتماعی بدون مشارکت همه دستگاه ها امکانپذیر نیستو در این راستا اگر همه وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند، شاهد فعالیت کودکان کار و خیابانی در استان نخواهیم بود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین نیز گفت: سازمان بهزیستی با همکاری شهرداری،خیران و نیروی انتظامی موظف است نسبت به شناسائی و جذب کودکان کار اقدام کند و هر 6 ماه یکبار گزارش کارهای خود ارایه نماید.

مریم بیدخام افزود: کنترل آسیب های اجتماعی وظیفه دستگاه های ذیربط است و اگر آنها وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند، شاهد فعالیت کودکان کار و خیابانی در استان نخواهیم بود.

وی ادامه داد: حضور کودکان خیابانی در چهارراه های شهر قزوین به صراحت قابل مشاهده است و این موضوع از نظر شرعی و عرفی وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار