نمایشگاه کار و فناوری در دبیرستان شهید نوری کاشان

کاشان(پانا) _ بازارچه کار و فناوری دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید نوری کاشان با شعار هر دانش آموز یک مهارت در این واحد آموزشی برپا شد.

کد مطلب: ۸۰۲۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه کار و فناوری در دبیرستان شهید نوری کاشان

مدیر دبیرستان شهید نوری کاشان گفت: این بازارچه با مشارکت دانش آموزان و با هدف تقویت روحیه کار آفرینی و کسب شایستگی های حرفه ای و مهارتی در این واحد آموزشی برگزار شده است.
عفت پدرام فر در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: دانش آموزان دراین بازارچه ضمن آشنایی با مفاهیم کارآفرینی، خود اشتغالی، کسب و کار با صنایع دستی کاشان نیز آشنا می شوند.
به گفته وی، دانش آموزان در این بازارچه اقلامی شامل مواد غذایی، دست سازه ها و صنایع دستی که خود تهیه کرده اند را پس از قیمت گذاری، با نرخ مناسب، به بازدیدکنندگان عرضه می کنند و مهارتهای نظیر بازاریابی، تبلیغات و مدیریت فروش را فرا می گیرند.
وی افزود: آثار دانش آموزان در نه غرفه و در رشته های آشپزی و معرق، گلیم بافی، تابلو فرش، ترشیجات، شیرینی جات، دسر، نقاشی، چرم دوزی، بافتنی، عروسک سازی، انواع کوسن و باغبانی هنرمندانه ها خود را به نمایش گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان با انواع مشاغل ، شناسایی توانایی دانش آموزان، آموزش کار جمعی و همکاری در فعالیت ها و در نهایت کسب روزی حلال از جمله اهداف برپایی این بازارچه است.
پدرام فر گفت: با توجه به هدف مطرح شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ، این بازارچه با مشارکت200 دانش آموزدختر بر گزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار