اولین جلسه هماهنگی همسان سازی پوشش مدارس آذربایجان غربی برای سال تحصیلی 98-97 برگزار شد

ارومیه(پانا) اولین جلسه هماهنگی همسان سازی پوشش مدارس آذربایجان غربی با حضور سرپرست، معاونین و مسئوین مربوطه آموزش و پرورش و نمایندگان دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هماهنگی همسان سازی  پوشش مدارس آذربایجان غربی برای سال تحصیلی 98-97 برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی همسان سازی پوشش مدارس آذربایجان غربی برای سال تحصیلی 98-97 در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش و با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این نشست در رابطه با اهمیت موضوع پوشش گفت: پوشش، نشانی از فرهنگ و هویت یک فرد و نشانگر ارزش های فرهنگی جامعه است.

اردشیر سید سیاح ادامه داد: همسان سازی پوشش در مدارس آذربایجان غربی یکی از طرح های موفق اجرا شده است، اما باید نکات ضعف این مهم توسط مجموعه های ذیربط مورد بررسی قرار گیرند.

وی افزود: احترام به نظر اولیا و البته خود دانش آموزان در کنار نظر مدیران مدارس و کارشناسان این امر از نکات ضروری لازم در این موضوع است.

معاون اتاق اصناف ارومیه نیز در خصوص اجرای این طرح گفت: از زمانی که سازمان دانش آموزی متولی ساماندهی لباس مدارس شده، خیل عظیمی از مشکلات این مهم حل شده است.

طاهری پور گفت: 120 الی 140 واحد صنفی در موضوع همسان سازی پوشش مدارس دخیل هستند که علاوه بر ساماندهی، تأثیر مثبتی بر اشتغال در جامعه نیز دارد.

عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در پایان ضمن تشکر از اعضای ستاد استانی همسان سازی پوشش مدارس گفت: برای سال تحصیلی آینده نیز رنگ ها و مدل های سال های گذشته قابل استفاده خواهند بود و مدیران مدارس می توانند یکی از مدل های مصوب کمیته را انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار