برنامه‌ریزی برای اسکان 100 هزار میهمان نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای اسکان قریب 100 هزار میهمان نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای اسکان 100 هزار میهمان نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، مجید یزدان پناه با اشاره به آغاز ثبت نام و رزرو اینترنتی اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از چهارم اسفند، اظهار کرد: ثبت نام اینترنتی از متقاضیان تا 23 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
یزدان‌پناه اضافه کرد: فرهنگیان برای رزرو اماکن اقامتی آموزش و پرورش می توانند به آدرس الکترونیکی www.eskan.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به ایجاد 24 پایگاه پذیرش برای اسکان میهمانان نوروزی از سوی آموزش و پرورش استان گفت: برای ایام نوروز 245 واحد آموزشی با 2100 کلاس درس در سه گروه ویژه، الف و ب تجهیز شده‌ است.
یزدان‌پناه اضافه کرد: همچنین یازده مرکز رفاهی آموزش و پرورش با ظرفیت 400 نفر نیز برای اسکان میهمانان نوروزی در استان کرمانشاه آماده شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین پذیرش میهمانان نوروزی را در شهر کرمانشاه خواهیم داشت، گفت: در شهر کرمانشاه 137 مدرسه با 1344 کلاس درس آماده اسکان میهمانان نوروزی هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه با بیان اینکه کلاس های ویژه امکانات تقریبی یک هتل را دارا هستند، گفت: کلاس های گروه الف همه امکانات کلاس های ویژه را داشته، اما حمام مشترک دارند و کلاس های گروه ب نیز آشپزخانه و حمام مشترک دارند.
یزدان‌پناه با بیان اینکه نوروز سال گذشته قریب 100 هزار فرهنگی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اقامت داشتند، ابراز امیدواری کرد: امسال شاهد ورود مسافران بیشتری به استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار