پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت ۸ اسفند؛ سالروز تاسیس امور تربیتی

مشهد (پانا): مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی پیامی صادر کرد

کد مطلب: ۸۰۲۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت ۸ اسفند؛ سالروز تاسیس امور تربیتی

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، متن پیام قاسمعلی خدابنده، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی به شرح زیر است:

"بسمه تعالی"

یکی از روزهای تابناک انقلاب اسلامی، ۸ اسفند ۱۳۵۹ است که در تقویم به نام" روز امور تربیتی" نامگذاری شده است‌.

امور تربیتی که از آن به عنوان:
" صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر" یاد می شود، نهادی جریان ساز فرهنگی است که از بطن انقلاب اسلامی به دست این دو معلم و معمار شهید تاسیس و جان گرفت،و اکنون ۳۷ سال است که جان بخشی و روح افزایی در کالبد نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی را عهده دار است.

" امور تربیتی" یادگار مانایی که به نهادینه سازی ارزش ها و مفاهیم هویت دینی و ملی کمک شایان و در خور توجهی نموده است و در برهه و مصاف" جنگ نرم" غرب عصیانگر،تنها دژ مستحکم و ملجاء آینده سازان این مرز و بوم است.

حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها حاصل این نهاد مبارک و مقدس اند که توانسته نسل پاسدار ارزش های ناب اسلامی را بپروراند.

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد مقدس در سایه سار رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و همت و حمایت دولت تدبیر و امید، تلاش تمامی فرهنگیان و بخصوص" حماسه سازان عرصه تعلیم و تربیت(مربیان امور تربیتی)شهروندانی خداجو و حافظ ارزش های دینی و ملی را تربیت نماید.

از جدیت و همت تمامی مربیان پرورشی استان در تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی، تشکر نموده،و ضمن تبریک هفته" تربیت اسلامی" آرزومندم با همراهی بیش از پیش خود ما را در دستیابی به" بهبود کیفیت فعالیت های پرورشی آموزشگاهی" یاری نمایند.

قاسمعلی خدابنده
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار