پیام رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی

مشهد (پانا): مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی پیامی صادر کرد

کد مطلب: ۸۰۲۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هشتم اسفند، سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و یاد آور تدبیر دولتمردان شهید رجایی و باهنر در تمهید این شجره طیبه را پاس داشته، این روز را به همه مربیان پر تلاش امور تربیتی تبریک گفته و یاد شهیدان عزیز این تبار را گرامی می داریم.

ب علیرضا مالک اشرفی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی اظهار داشت: هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و یاد آور تدبیر دولتمردان شهید رجایی و باهنر در تمهید این شجره طیبه را پاس داشته، این روز را به همه مربیان پر تلاش امور تربیتی تبریک گفته و یاد شهیدان عزیز این تبار را گرامی می داریم.
امور تربیتی بهشت دردسرهای بزرگ وجولانگاه بزرگ مردانیست که خویشتن انسانی خویش را در گستره تعلیم و تربیت به حراج گذاشته اند و با ایثاری راستین پرچمداران بی ریای عزت، دین و مروت در مدارس هستند.
هفته تربیت اسلامی را بهانه عرض ارادت به معاونین معزز پرورشی و فرهنگی ومربیان تلاشگر امور تربیتی نموده، توفیق همراه با سربلندی همگی را از درگاه ربوبی مسئلت دارم.

علیرضا مالک اشرفی

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار