کتاب « اقیانوس مهربانی» نوشته دانش‌آموز نیشابوری رونمایی شد

نیشابور (پانا) - رونمایی از کتاب «اقیانوس مهربانی» با حضور مردم ومسئولین شهر نیشابوردر موزه اسناد شهرداری انجام شد.

لینک کوتاه کپی شد
کتاب « اقیانوس مهربانی»  نوشته دانش‌آموز نیشابوری رونمایی شد

مولف نوجوان نیشابوری در این خصوص اظهارکرد:بسیار خرسندم که با حمایت بی دریغ پدر ومادرم توانستم نخستین کتاب خود «اقیانوس مهربانی» را به رشته تحریر درآورم که دارای موضوع تخیلی است وبرای رده سنی کودک ونوجوان نگارش شده است.

مجیدبهاری افزود: من متولدسال 1381 شهر فرهنگ و هنر پرور و دانش آموز مدرسه ابوریحان بیرونی نیشابور هستم که به نویسندگی علاقه داشته ام.

وی خاطرنشان کرد: کتاب «اقیانوس مهربانی » دارای شش داستان کوتاه تخیلی با عناوین پری دریایی، گنج گمشده، شاهزاده چارلی و کلری، بهای نیکی، عشق پدر، پسر و پند مادرانه می باشد.

بهاری یادآور شد: این کتاب در مرحله اول در تیراژ هزار جلد چاپ که با استقبالی که دانش آموزان از آن کردند به چاپ دوم رسید و تاکنون دو هزار چاپ شده است.

وی عنوان کرد:چهار عنوان کتاب دیگر را تحریر کرده ام که پس از کسب مجوزهای لازم امیدوارم باهمت پدر ومادرم در سال 97 این کتاب ها راچاپ کنم.

بهاری گفت: در آیین رونمایی کتاب «اقیانوس مهربانی» جمعی از اساتید ادب وهنر نیشابور به ایراد سخن پرداخته و توسط همکلاسی‌های عزیزم برنامه هنری اجرا شد که استقبال عموم را در پی داشت.

مولف نوجوان نیشابوری تصریح کرد: در این مراسم کیک رونمایی کتاب نیز به مرکز نگهداری و توان بخشی کودکان معلول وبی سرپرست 17 شهریور بهشت نیشابور اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار