داستان های دختر دودکش پاک کن کتاب شد

تهران (پانا) - «دردسرهای شهر روشن» داستان دختری به نام افشون است که به دلیل ورود صنعت به شهر آرام و زیبای «روشن» وارد ماجراهایی می شود. نخستین جلد از این مجموعه با عنوان « آدم های معمولی یک طبقه» به قلم مسعود ملک یاری و تصویرگری غزل فتح الهی هم اکنون وارد بازار کتاب کودک شده است.

کد مطلب: ۸۰۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
داستان های دختر دودکش پاک کن کتاب شد

به گزارش روابط عمومی انتشارت فنی ایران( کتابهای نردبان)، شهر روشن ، شهر آفتاب و مهتاب و درخشانی است که با ورود یک غریبه آرامش و زیبایی خود را از دست می دهد. افشون که از اهالی این شهر است تصمیم می گیرد برای نجات شهر کاری بکند. او تبدیل به یک دودکش پاک کن می شود.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:« من افشون هستم. از تمام دنیا فقط خانم فرتوت را دارم که مدام نگرام است گوسفندش سر نخورد و یک دوست به اسم ترومپا که با عنترش ، رپتو ، در میدان شهر زندگی می کند. و هرروز صبح برای اهالی شهر ساز می زند. من دودکش پاک کنم و جز گرفتن ابرهای دوده ای که از دودکش ها فرار می کنند ، کار دیگری بلد نیستم. اگر آن اتفاق نمی افتاد، هنوز هم یک دختر ابله بودم که خیال می کرد به هیچ دردی نمی خورد.»
گفتنی است کتاب« آدم های معمولی یک طبقه» در شمارگان 2000 جلد و با قیمت 7 هزار تومان منتشر شده و مناسب گروه سنی 6 تا 9 سال است.
لازم به ذکز است نردبان سبز، مجموعه ای از کتاب های محیط زیستی انتشارات فنی ایران است که تلاش دارد به زبان متفاوتی خردسالان، کودکان و نوجوانان را با معضلات محیط زیستی آشنا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار