در گفت و گو با پانا

فریدون آسرایی: آلبوم جدیدم تابستان سال آینده به بازار موسیقی می‌آید

برای ترانه جام جهانی ایده بسیار خوبی دارم

تهران (پانا) - فریدون آسرایی از انتشار آلبوم جدیدش در تابستان سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فریدون آسرایی: آلبوم جدیدم تابستان سال آینده به بازار موسیقی می‌آید

فریدون آسرایی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی پانا، درباره فعالیت جدیدش در عرصه موسیقی گفت: یک تک تراک را آماده انتشار دارم که مشغول ساختن آن هستیم اگر این ترانه آن چیزی که در نظر داریم شود، به زودی آن را منتشر خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: دو نام مد نظر من است که به احتمال فراوان یکی از این اسامی را بر روی آن خواهیم گذاشت، «اتفاقی نیست» و «رویم را زمین نزار» از نام هایی است که برای آن انتخاب کرده ایم که به احتمال فراوان با نام «اتفاقی نیست» این تک تراک در شبکه های مجازی منتشر می شود .

این خواننده پاپ در ادامه درباره زمان انتشار آلبوم جدیدش نیز اظهار کرد: انتخاب آهنگ‌های آلبوم آینده‌ام را به پایان رسانده ام و اکنون مراحل پیش تولید آن را ادامه می دهیم، تنظیم های این آلبوم از اوایل سال آینده آغاز می شود و تصور ما بر این است که می توانیم تابستان سال آینده آن را در بازار موسیقی پخش کنیم .

وی ادامه داد: این آلبوم مانند آلبوم های گذشته من بین 10 تا 11 تراک خواهد داشت و هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ایم .

آسرایی همچنین درباره احتمال خواندن ترانه ای برای جام جهانی فوتبال تصریح کرد: من یک ایده ای از قدیم دارم که الهام گرفته شده از موسیقی و سرودهایی است که در استادیوم های کشور اجرا می شود، اما باید ببینم چه اتفاقی می افتد آیا می توانیم این سرود و ترانه را برای جام جهانی آماده کنیم یا خیر .

وی ادامه داد: این ترانه ورزشی و ملی است، من ایده آن را دارم و می دانم چگونه باید آن را اجرا کنم اما کسی که این کار را تنظیم کند خیلی مهم است و بهترین شخصی که می تواند به من در ساخت این ترانه کمک کند بهروز صفاریان است .

این خواننده در پایان سخنانش تصریح کرد: این سرود را می توان در تمام مسابقات ورزشی و ملی اجرا کرد ،شیوه آن نیز به شکلی است که می توان به صورت جمعی در استادیوم اجرا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار