آیین جشن بزرگ تکلیف دانش آموزان ناحیه یک شهرری در حال برگزاری است

شهرری (پانا)- مدیر کانون فرهنگی هنری سمیه از برگزاری جشن بزرگ تکلیف دانش آموزان ناحیه یک شهرری در طی پنج روز و با حضور بیش از 1000 دانش آموز مکلف خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین جشن بزرگ تکلیف دانش آموزان ناحیه یک شهرری در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، فرحناز پوربخش ضمن اعلام این خبر گفت: جشن تکلیف به صورت هماهنگ برای 13 مدرسه در کانون سمیه در حال برگزاری است و در هر روز حدود 220 دانش آموز از دو یا سه مدرسه در این برنامه حضور می یابند.

وی ادامه داد: ما با هدف ایجاد خاطره خوش از مراسم تکلیف برنامه های متنوعی را برای بچه ها در نظر گرفته ایم که آموزش احکام و مسائل نماز به شیوه جدید،نمایش، مسابقه و سرودهای شاد از اهم آنهاست. پوربخش با اشاره به اهمیت جنبه روانی این برنامه گفت : برای پررنگ کردن بعد معنوی در نظر داریم هفته آینده همه این بچه ها را به حرم عبدالعظیم حسنی برده تا با برپایی نماز جماعت در جوار ضریح مطهر ایشان خاطره خوبی را برای بچه ها رقم بزنیم.

گفتنی است که قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری طی بازدیدی از این مراسم در سخنرانی کوتاهی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن جشن تکلیف دانش آموزان به آنها گفت:جشن تکلیف جشن آغاز پیمان مقدس بنده با خداوند است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار