مسئول بهداشت خانواده شهرستان پردیس:

طرح ارزیابی سلامت مردان در تمام کشور به طور یکپارچه شروع میشود.

پردیس (پانا) - طرح ارزیابی سلامت مردان با شروع هفته ملی سلامت مردان ایرانی در تمامی مراکز برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۰۱۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح ارزیابی سلامت مردان در تمام کشور به طور یکپارچه شروع میشود.

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران، مسئول بهداشت خانواده شهرستان پردیس در رابطه با اجرای این طرح گفت:هفته سلامت مردان ایرانی تنها هفته ای است که به نام مردان در تقویم ثبت شده.
وی افزود: به همین دلیل طرحی بانام سلامت مردان ایرانی در راستای اهداف طرح تحول سلامت طراحی شده و همه ساله توسط پرسنل بهداشتی در تمامی مراکز و پایگاه های شبکه سلامت انجام می شود.
روشنی ادامه داد:این طرح از 5 اسفند هرسال طبق برنامه تا 12 اسفندماه برگذار می شود؛این طرح شامل خدمات پزشکی و دندان پزشکی به صورت رایگان برای تمام مردان شاغل ارائه می شود و با توجه به اینکه شبکه بهداشت پردیس دارای 7 خانه بهداشت در روستاها 11 پایگاه بهداشتی در شهر و 3 مرکز بهداشت درسطح شهرستان می باشد 85% جمعیت این شهرستان دارای پرونده الکترونیکی می باشند.
مسئول بهداشت خانواده شهرستان پردیس افزود: با اجرای طرح تحول سلامت همه ی جمعیت شهرستان جهت تشکیل پرونده به خانه ها و پایگاهها و مراکز بهداشت نزدیک به محل زندگی خود مراجعه و بدون پرداخت هزینه مورد ارزیابی دوره ای توسط کارشناسان بهداشت،مامایی،روان،دندان پزشک و تغذیه و درصورت نیاز پزشک قرار میگیرند
وی بیان کرد: این طرح شامل همه گروه های سنی از نو عروسان،زنان باردار،نوزادان،کودکان،نوجوانان،جوانان،میانسالان و سالمندان می شود.
/خبرنگار:امیر بذرافشان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار