برگزاری ششمین نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان یزد

یزد (پانا) - مدیرکل آموزش‌ پرورش استان یزد در نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی مراکز یادگیری محلی را پتانسیلی در توانمندسازی و آموزش سبک زندگی صحیح به اقشار آسیب پذیر جامعه دانست.

کد مطلب: ۸۰۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان یزد

در این نشست مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به راه اندازی مراکز یادگیری محلی گفت : مراکز یادگیری محلی با اهدافی ارزشمند و بسیار خوب تاسیس می شود و پتانسیلی خوب در توانمند سازی و آموزش سبک زندگی صحیح به اقشار آسیب پذیر جامعه دارد وبا راه اندازی این مراکز در مدارس می توان ضمن آموزش سواد و مهارت ها به سوادآموزان ، اولیاء دانش آموزان این مدارس که عموما از اقشار آسیب پذیر هستند را تحت پوشش قرار داد.

دانا فر همچنین با اشاره به طرح آموزش نماز کلید بهشت گفت : در آموزش این طرح باید ظرافت ها ی آن در نظر گرفته شود و با آموزش صحیح و درست آن را مطلوب اجرا نماییم و انشالله سال آینده این طرح را در سراسر استان اجرا نماییم .

وی با اشاره به اینکه ارزیابی از فعالیت های سوادآموزی هرسال توسط کارشناسان نهضت سوادآموزی کشور انجام می گیردگفت: باید ترتیبی اتخاذ گردد تا با بومی سازی پارامترها این ارزیابی ها از شهرستان ومناطق هم انجام گردد .

در این جلسه مرآت امین الرعایا معاون سوادآموزی استان ضمن ارائه گزارش مصوبات جلسه قبل گزارشی از جلسه انسداد مبادی بی سوادی ویژه کودکان بازمانده از تحصیل 6 تا 9 ساله که با حضور معاون آمار سازمان مدیریت برنامه ریزی استان برگزارشد به اطلاع حاضران رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار