دومین مرکز خیرساز رشد کارآفرینی و فن‌آموز کشور کلنگ‌زنی شد

تهران (پانا) - عملیات اجرایی ساخت دومین مرکز خیرساز رشد کارآفرینی و فن آموز کشور با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در اراک آغاز شد.

کد مطلب: ۸۰۱۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین مرکز خیرساز رشد کارآفرینی و فن‌آموز کشور کلنگ‌زنی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، طی مراسمی با حضور علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات استانی عملیات اجرایی ساخت دومین مرکز خیرساز رشد کارآفرینی و فن‌آموز کشور در روستای خیرآباد اراک آغاز شد.

مرکز رشد کارآفرینی و فن آموز خیرآباد اراک توسط خیر نیک‌اندیش شمس اله باقری در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و با اعتبار اولیه ۳۰ میلیارد ریال در روستای خیرآباد از توابع شهرستان اراک در استان مرکزی احداث خواهد شد.

در حاشیه این مراسم معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: این مجموعه دومین مرکز کارآفرینی و فن‌آموز در کشور خواهد بود که توسط خیران احداث خواهد شد.

زرافشان افزود: تاسیس چنین مراکزی در واقع پایگاهی است برای شناسایی استعدادهای برتر در حوزه کارآفرینی و همچنین حمایت از کارآفرینان برای اینکه این عزیزان بتوانند ایده‌های های خود را تبدیل به محصول کند و قدم بسیار بلندی در حل مسئله اشتغال در کشور و رفع بیکاری خواهد بود.

وی در پایان بار دیگر از نیت خیرخواهانه خیران گرانقدر به ویژه خیر شمس‌اله باقری تقدیر کرد و آرامش روح فرزند عزیز ایشان، مرحوم علیرضا باقری را از خداوند متعال مسئلت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار