تولد «ماجراهای پویان» با هدف آموزش مهارت های زندگی

تهران (پانا) - شیوه تعامل با دوستان و اطرافیان موضوع اصلی « ماجراهای پویان » است که نخستین جلد از آن با عنوان « کی همه چی را بلده؟» به قلم بدری مشهدی به تازگی وارد بازار کتاب کودک شده است.

کد مطلب: ۸۰۱۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تولد «ماجراهای پویان» با هدف آموزش مهارت های زندگی

به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران( کتاب های نردبان)، مشهدی در توضیح اهداف این مجموعه گفت:« مخاطبان با مطالعه ی این مجموعه به دنبال کشف مهارت های خاص و استعداد های خود رفته و متوجه می شوند هر فرد با تمام نقاط ضعف و قوتی که دارد دوست داشتنی هست .»
این نویسنده تاکید کرد:« هیچ کس در دنیا نیست که بتواند همه ی کارها را به نحو احسن انجام بدهد. مخاطب این مجموعه با درک موضوع خواهد توانست تعادلی را در شیوه ی نگرش و رفتار خود پدید آورد و در بالابردن اعتماد به نفس خود تلاش کند.»
وی درباره ی ضرورت انتشار و مطالعه ی کتاب هایی در حوزه ی مهارت های زندگی برای خردسالان و کودکان عنوان کرد:« این دست داستان ها فرصتی را برای بچه‌ها فراهم می کنند که با قهرمان همراه شوند و با همذات پنداری خود را در موقعیت های جدید قرار بدهند و تجربه های تازه ای به دست بیاورند.. جادوی زندگی در دنیای داستان این فرصت را به بچه ها می دهد که دور از فضای خشک و رسمی آموزش های مستقیم چیزهای جدیدی بیاموزند. در واقع برای بچه‌ها لذت کشف در دنیای داستان مثل لذت سفر سرشار از نشاط و تازگی است در صورتی که پیام های مستقیم فرصت این مدل از کسب تجربه را از بچه‌ها می گیرد.»
مشهدی در توضیح روایت کتاب «کی همه چی را بلده؟» گفت:«این مجموعه برای گروه سنی ب نوشته شده است و به تازگی جلد نخست آن روانه ی بازار کتاب شده است. این اثر داستان پسری به نام پویان هست که نمی تواند دیکته بعضی از کلمات را درست بنویسد و به همین دلیل دچار استرس است. اما با رسیدن روز اول مهرماه و آغاز کلاس دوم ، ورود معلمی خلاق به کلاس درس همه چیز را برای پویان تغییر می دهد.»
در بخشی از این کتاب می خوانیم:«صبح که شد ناراحت بودم. مثل هرروز باید لیوان شیرم را تا ته ته می خوردم. یک روز هم پیدا نمی شد که ما شیر نداشته باشیم! خورشید هم همین طور ، هیچوقت نمی شد از خواب بیدار نشود! هرروز پشت پنجره بود. وقتی رسیدیم مدرسه، قیافه ی مامان هایی که جلوی در بودند، خیلی خوشحال تر از قیافه ی بچه ها بود، لابد برای اینکه از صبح تا ظهر از دست کارهای بچه هایشان راحت می شدند. مامان من را بوسید و با سوت ناظم رفتیم سرکلاس.»
گفتنی است این مجموعه را محبوبه یزدانی تصویرگری کرده است و علاقمندان می توانند نخستین جلد از آن را به قیمت 6 هزار تومان خریداری کنند.
.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار