مکانیزه شدن چهار دوربین ثبت تخلف از اول اسفند در زنجان

زنجان (پانا) - مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری زنجان گفت: چهار دوربین مکانیزه ثبت تخلف سرعت در محدوده بلوار شریعتی و زیر گذر سرباز گمنام نصب شده و این اقدام با هدف کاهش تخلفات ایمنی و حفظ جان شهروندان انجام گرفته است.

کد مطلب: ۸۰۱۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مکانیزه شدن چهار دوربین ثبت تخلف از اول اسفند در زنجان

سمانه شاد دل با بیان اینکه برای نصب چهار سامانه ثبت تخلف سرعت و دوربین های پلاک خوان 320 میلیون تومان هزینه شده است،افزود: برنامه ریزی لازم برای گسترش این فناوری ها انجام شده است.

وی اظهار کرد:هم اکنون 2 دستگاه دوربین نیز در گاوازنگ و بلوار ارتش نصب شده و به زودی با طی فرآیندهای لازم مکانیزه خواهد شد.

شاددل ادامه داد: شهرداری زنجان برای افزایش دوربین های ثبت تخلف برنامه ریزی لازم را انجام داده و با توجه به قرار داد منعقد شده، این نوع سامانه در راه آهن ، بلوار نینوا و بلوار دانشجو نصب خواهد شد وانجام این کار منوط به تخصیص اعتبارات لازم است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تحقق این کار تعداد دوربین های ثبت تخلف به 9 دستگاه افزایش یابد و این دوربین ها سهم بسزایی در کاهش تخلفات دارد.

مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: قبل از دریافت کد مربوطه برای چهار دوربین ثبت تخلفات مناطق یاد شده در شهر زنجان این کاردستی انجام و اعمال می شد که طی فرآیندهای مربوطه نیازی به انجام این کار نیست.

وی بیان کرد: در صورتی که رانندگان از سرعت مجاز تخلف کند، موارد به صورت لحظه ای ثبت شده و به فرد خاطی ارسال می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار