مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۶ مشهد گفت:

پوشش1400 دانش آموز بی بضاعت درخیریه حضرت رقیه (س)

مشهد (پانا): جلسه هم اندیشی مدیران ابتدایی در خصوص کیفیت بخشی به فعالیت های خیریه دانش آموزی حضرت رقیه (س) ناحیه 6 مشهد برگزار شد

کد مطلب: ۸۰۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی مدیران ابتدایی این ناحیه در خصوص کیفیت بخشی بیش از پیش به فعالیت های خیریه دانش آموزی حضرت رقیه (س) در مکان سالن اجتماعات دبستان دخترانه مصلی نژاد برگزار شد.

شکیبا، مدیر آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد گفت: بیش از 1400 دانش آموز بی بضاعت ، بی سرپرست و بد سرپرست را تحت پوشش دارد.

وی اعلام داشت: کمک همکاران فرهنگی به صورت کسر از حقوق به تعداد بیش از 2300 نفر بصورت ماهیانه مبلغ 5000ریال تا 1.000.000ریال و جمعاً بیش از 89.000.000 ریال، صندوق صدقات، جشن نیکوکاری و عاطفه ها وکمک های موردی که باز هم توسط بعضی از خیر اندیشان همین ناحیه با ارائه نذوراتی از قبیل مواد غذایی و پرداخت فطریه و کفاره روزه و ...... را از جمله منابع درآمدی صندوق این خیریه برشمرد.

شکیبا افزود: دانش آموزان تحت پوشش خیریه به سه گروه تقسیم می شوند:

1- ویژه (شامل دانش آموزان یتیم نیازمند، و متارکه تحت حضانت مادر نیازمند)

2- عادی (پدر از کارافتاده)

3- دانش آموزان بهزیستی که در خیریه های سطح ناحیه 6 نگهداری می شوند.

وی اعلام داشت: در سال تحصیلی جاری بیش از 46 هزار قلک بین دانش آموزان توزیع شدکه معادل 1.800.000.000ریال وجه نقد و از محل جشن نیکو کاری نیزمبلغ 300.000.000 ریال جمع آوری و بین دانش آموزان جامع هدف این خیریه توزیع شده است.

وی در ادامه بر تقویت این خیریه، توزیع مناسب هدایا و کمک های نقدی و غیر نقدی بین دانش آموزان نیازمند با رعایت شان و جایگاه شخصیتی دانش آموزان تاکید نمود .

در این مراسم کرمی، معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه 6، برتوجه به معرفی حیات طیبه به دانش آموزان که رسالت مهم آموزش و پرورش و همچنین تحقق تربیت تمام ساحتی و پرهیز از تربیت تک بعدی در مقطع ابتدایی را به مدیران توصیه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار