مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پیامی سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی را تبریک گفت

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پیامی با تبریک 8اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر گفت : مهمترین رسالت امور تربیتی گسترش فرهنگ اسلامی در مدارس و ترویج و تعمیق باورهای اعتقادی و ارزشی در میان دانش آموزان است .

کد مطلب: ۸۰۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پیامی سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی را تبریک گفت

به گزارش پانا از لرستان ، خدانظر دریکوند در این پیام افزود : اگر تعلیم و تربیت بر اساس فطرت پاک و استعدادهای درونی انسان باشد، انسانهایی پاک، وارسته و با اخلاق دینی پرورش می‌یابد .

وی در ادامه تاسیس نهاد امور تربیتی را در آموزش و پرورش با هدف پاسداری از اصول و ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی بین نهادهای مختلف فرهنگی ، تلاش در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی، در میان دانش‌آموزان، نظارت بر فعالیت‌های پرورشی مدارس عنوان کرد.

و ی افزود : بی شک استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد و تردیدی وجود ندارد که مدرسه مهم ترین واسطه انتقال دانش، بینش و مهارت فنی است .

دریکوند در ادامه با تقدیر از تلاش های ارزنده کارکنان ستادی معاونت پرورشی و فرهنگی ؛ معاونین و مربیان پرورشی مدارس افزود : انتظار می رود با همدلی ،هم افزایی و کاربست خلاقیت و نوآوری، مفاهیم عمیق تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر تحول بنیادین را به زیور فضائل اخلاقی، قانون گرایی، مسئولیت پذیری، عدالت گستری، وفاق ملی و نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ و ارزش های اسلامی و قرآنی بیارایید و جان دانش آموزان و آینده سازان تمدن نوین اسلامیمان را سیراب سازید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار