پایان فصل برای مدافع آبی‌ها؛ 5 ستاره استقلال دربی 86 را از دست دادند

تهران (پانا) – با مصدومیت سنگین و نگران کننده لئوناردو پادوانی، مشکلات استقلال برای دربی 86 و ادامه مسابقات فصل بیشتر شده است.   

کد مطلب: ۸۰۱۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان فصل برای مدافع آبی‌ها؛ 5 ستاره استقلال دربی 86 را از دست دادند

استقلال که روز گذشته در دیداری تماشایی و رویایی در اهواز با نتیجه پرگل و قاطع 4 بر یک فولاد خوزستان را شکست داد و به رده سوم جدول صعود کرد در همان نیمه اول و در حالی که 3 بر یک از حریف پیش افتاده بود با مصدومیت لئوناردو پادوانی شوک بزرگی را پیش از دربی شماره 86 پایتخت پذیرفت.

پادوانی که پس از برخورد با هم تیمی‌اش نقش بر زمین شد پس از برخورد شرایط خوبی نداشت و به بیمارستان منتقل شد. پس از عکس برداری و معاینه مشخص شد که گردن پادوانی دچار شکستگی شده است و شب گذشته در بیمارستان آپادانا شهر اهواز جراحی لازم روی این مدافع انجام شد تا خطر موقتا از سر او رفع شود.

در اوضاع فعلی و پس از انجام جراحی پزشکان انجام هرنوع فعالیت ورزشی را برای او ممنوع کرده‌اند. با شرایطی بدی که پادوانی پیدا کرده است علاوه بر اینکه باید فصل را برای او تمام شده دانست، تنها میتوان امیدوار بود که دوران ورزشی این مدافع برزیلی با این مصدومیت تمام نشود.

با مصدومیت پادوانی کار وینفرد شفر برای دربی سخت تر از قبل شده است. سید حسین حسینی محروم است، پژمان منتظری و لئوناردو پادوانی مدافعان آخر و بهنام برزای و مهدی قائدی مهاجمان استقلال هم مصدوم هستند و به این دیدار نخواهند رسید. شرایطی که دست شفر را به شدت خواهد بست و می تواند برای آبی های پایتخت دردسر ساز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار