معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: مسئولان حق ندارند در مقابل بی قانونی‌‌ها منفعل عمل کنند

زنجان (پانا) - معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اهمیت امر به رعایت قوانین و وظایف قانونی در دستگاه های مختلف اجرایی، گفت: مسئولان حق ندارند در مقابل بی قانونی ‌ها منفعل عمل کنند.

کد مطلب: ۸۰۱۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: مسئولان حق ندارند در مقابل بی قانونی‌‌ها منفعل عمل کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سید بیوک موسوی در جلسه کارگروه سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان، با بیان اینکه طی هفته های اخیر تاکید فراوانی در خصوص چند موضوع مهم به عنوان وظایف دستگاه های متولی شده است، اظهار کرد: متاسفانه بعضا برخی از مدیران، تمایل جدی برای کاهش برخی مشکلات در سطح شهرهای استان ندارند.
وی با بیان اینکه مسئولان متولی باید در خصوص سر ریز شدن آب های سطحی، اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: نیروهای شهرداری زنجان در این راستا باید وارد شوند تا برخوردهای لازم در راستای حفظ سلامت مردم صورت گیرد.
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در خصوص منازل نیز مناسب با گروه های اجتماعی باید رویکردهای سازنده وجود داشته باشد، یادآور شد: اقدام منفعلانه در خصوص سلامت مردم پذیرفته شده نیست و باید اقدامات جدی در این راستا انجام شود.
وی به استقرار برخی کانکس ها در عوارضی های شهر زنجان اشاره کرد و گفت: مسولان متولی به ویژه در حوزه راهداری، باید به این موضوع وارد شده و متناسب با قوانین نسبت به اتخاذ تصمیمات مورد نیاز اقدام کنند تا مشکلات در آینده بیشتر نشود.
موسوی به برگزاری همایش مجمع سلامت استان طی روزهای آتی اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش ها باید دارای خروجی و دستاورد مشخصی باشد که با توجه به حضور مسئولان و صرف زمان و هزینه، باید شاهد تحقق اهداف آن بود.
این مقام مسئول خواستار تقویت حضور پیشتازان حوزه سلامت در برنامه های این بخش به خصوص در این همایش شد و تاکید کرد: حضور جوانان، بانوان و افراد تاثیرگذار حوزه سلامت در بخش خصوصی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اینگونه همایش ها تلنگری برای افراد مختلف جامعه است، افزود: این همایش می تواند مشوق افراد فعال این حوزه و تلنگری برای افراد منفعل باشد و افراد موفق در حوزه سلامت نیز باید به عنوان الگو در این همایش معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار