مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان کاشمر برگزار شد

کاشمر( پانا) - شانزدهمین مرحله مسابقات آزمایشگاهی منتخبین دانش آموزی متوسطه اول در کاشمر با رقابت 37 تیم برگزارشد.

لینک کوتاه کپی شد
مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان کاشمر برگزار شد


علی طاهریان مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر به همراه عزت‌الله طاهریان معاون آموزش متوسطه و غلامرضاپور کارشناس متوسطه اول با حضور در پژوهشسرای دانش آموزی مرکزی کاشمر از روند اجرایی مسابقات آزمایشگاهی منتخبان مدارس متوسطه اول بازدید کرد.

طاهریان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران اجرایی این مسابقات، با اشاره به اینکه فعالیت های آزمایشگاهی راهی برای پرورش تفکر خلاق و ایده پردازی است، افزود: توسعه و تعالی کشور نیازمند تولید علم است که غالبا در محیط های آزمایشگاهی اتفاق می افتد.

عزت اله طاهریان معاون آموزش متوسطه نیز در حاشیه این بازدید گفت: این آزمون امروز با حضور 37 تیم دانش‌آموزی برگزیده در قالب 15 تیم از مدارس پسرانه و22 تیم از مدارس دخترانه در پژوهش سرای مرکزی دانش آموزی کاشمر برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به صورت آزمون‌های تئوری و عملی برگزار شد که دانش آموزان برگزیده، به مرحله قطبی که شامل شهرستان های کاشمر، گناباد، بردسکن، بجستان، خلیل آباد، مه‌ولات و کوهسرخ می باشند راه پیدا کرده و در آنجا رقابت می‌کنند.

عزت اله طاهریان خاطرنشان کرد: امروز پس از یک رقابت سنگین بین دانش آموزان منتخب، پس از ارزیابی‌هایی که به عمل می آید، 4گروه که دوگروه ازبین دختران و2 گروه از بین پسران در قالب گروه‌های خاص وعادی به مرحله قطبی راه می یابند که امید است در آنجا بتوانند حائز موفقیت شوند و به مرحله استانی راه پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار