مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان: جشن نیکوکاری بایدبه مانور نیکوکاری تبدیل شود

جوهر تربیت ایثار و از خودگذشتگی است

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان جشن نیکوکاری را برنامه ای فرهنگی و تربیتی برشمرد که نتایج بسیارمطلوبی برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان به دنبال دارد.

کد مطلب: ۸۰۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش‌وپرورش  سیستان و بلوچستان: جشن نیکوکاری  بایدبه مانور نیکوکاری تبدیل شود

علیرضا نخعی در جلسه هم اندیشی برگزاری جشن نیکوکاری اظهار داشت: جشن نیکوکاری برنامه ای سودمند و اثرگزار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: باید به گونه ای فرهنگ سازی کنیم تا از جشن نیکوکاری به عنوان کمک به فقرا یاد نشود بلکه برنامه ای فرهنگی برای اغنیا؛ که دربرگیرنده کاری تربیتی و ماندگار است به یادگار ماند.

وی ادامه داد: همه باید یاد بگیریم که به هم نوعان مان کمک کنیم و از آنان دستگیری نماییم که می تواند در اینگونه برنامه ها نمود داشته باشد.

نخعی تشویق و ترغیب افراد یرای حضوری موثر در این گونه برنامه ها را بسیار مهم و ارزشمند تلقی نمود و بیان داشت: هر قدمی که در این راستا برداشته شود به مثابه کاری ماندگار است که اجر دنیوی و اخروی را به دنبال دارد.

در این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز اظهار داشت: در سال96 برای جشن عاطفه ها بیش از 40 میلیارد ریال کمکهای مردمی جمع آوری شده و در بین نیازمندان توزیع گردیده است.

شهرکی گفت: جشن نیکوکاری در تاریخ 16 و 17 اسفند در سراسر استان برگزار می گردد که بهترین مکان برای انجام این کار و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی، مدارس هستند.

وی از تحت پوشش قرار گرفتن 33 هزار دانش آموز استان در کمیته امداد خبر داد و بیان داشت: در طرح جشن نیکوکاری امسال هر کدام از مدارس به عنوان یک پایگاه انتخاب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار