در گفت‌وگو با پانا

حجت نظری: طرح ترافیک جدید تهران در سال 97 اجرا نمی‌شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از برگزاری جلسه رفع ایرادات طرح ترافیک سال 97 در روز جاری (یکشنبه) در شورای شهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حجت نظری: طرح ترافیک جدید تهران در سال 97 اجرا نمی‌شود

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به ایرادات فرمانداری به طرح جدید ترافیکی گفت: هیأت انطباق فرمانداری، به برخی از بندهای طرح ترافیک جدید ایرادات قانونی گرفته است که شورا طرف مدت 10 روز باید این ایرادات را برطرف کند و موضوع مجددا در صحن شورا بررسی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: مهلت 10 روزه فرمانداری به شورای شهر هنوز به پایان نرسیده و شورا می‌تواند موضوع طرح ترافیک را در جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری نیز بررسی کند اما قرار است این موضوع در جلسه امروز -یکشنبه- بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مصوبات شورا که جنبه عوارضی دارند، باید تا 15 بهمن ماه تصویب می‌شد اگر امروز هم شورا بخواهد مصوبه جدیدی داشته باشد و اگر این مصوبه تأیید هم شود برای سال 97 اجرا نخواهد شد.

نظری تصریح کرد: اگر فرمانداری تهران به طرح جدید ترافیکی ایراد نمی‌گرفت این مصوبه در سال آینده اجرا می‌شد اما از آنجا که تصویب نرخ عوارض طرح بعد از 15 بهمن ماه است اگر توسط فرمانداری هم تأیید شود در سال آینده قابل اجرا نخواهد بود و در سال 98 اجرا می‌شود. البته اگر شورا به اجرای مصوبه اصرار کند، موضوع به هیأت حل اختلاف ارجاع داده می‌شود و در آنجا باید تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار