کشف بیش از 700کیلو مواد مخدر در فارس/ قاچاقچیان مواد مخدر در فارس زمین گیر شدند

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف 680 کیلو و 330 گرم مواد مخدر در شهرستان های داراب و فیروزآباد خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 700کیلو مواد مخدر در فارس/ قاچاقچیان مواد مخدر در فارس زمین گیر شدند

سردار احمد علی گودرزی، گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب در اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در محورهای فرعی شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته ماموران انتظامی محل تردد خودروی متعلق به این باند را شناسایی کردند و ماموران انتظامی وارد عمل شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو، 236 کیلوگرم حشیش و 194 کیلو و 880 گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران یگان تکاوری استان فارس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور فیروزآباد به کوار، به یک دستگاه پژو 405 حامل مواد مخدر مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران بدون توجه به ایست پلیس، به سرعت خود ادامه داد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شد.

سردار گودرزی عنوان کرد: ماموران در پاکسازی و بازرسی از خودرو قاچاقچیان، مقدار 239 کیلو گرم تریاک و 10 کیلو و 450 گرم شیره خشخاش کشف و یک دستگاه پژو 405 را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان کماکان ادامه دارد، بیان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس فارس دنبال می شود و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار