رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

فعالیت های فرهنگی زمینه ساز توسعه فکری است

بردخون ( پانا ) رئیس آموزش و پرورش بردخون در آیین جشنواره سرود مدارس منطقه بردخون اظهار داشت: جشنواره سرود مدارس بردخون برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های فرهنگی زمینه ساز توسعه فکری است

ظهیر محمودی در آیین جشنواره سرود مدارس منطقه بردخون اظهار داشت: وقتی دانش آموزان در زمینه فرهنگی هنری فعالیت می کنند، بدانند این فعالیت ها زمینه ساز رشد و توسعه فرهنگی و تقویت مبانی عملی و فعالیتی آنها است.

وی با بیان اینکه زمینه حضور دانش آموزان را در فعالیت های فرهنگی هنری فراهم کنیم تا زمینه رقابت بیشتری ایجاد شود، افزود: دانش آموزان با همراهی مربیان و مدیران و با دلگرمی و انگیزه تلاش می کنند که ما نیز وظیفه داریم آنان را تشویق و حمایت کنیم.

محمودی اضافه کرد: فرهنگ به تعبیر مقام معظم رهبری همچون اکسیژن است و چنین نگاهی به فرهنگ و هنر نیازمند سیاست ها و تدابیر و اجرای برنامه هایی است که بتواند به خوبی از عهده وظایفی که متوجه ساختارها و افراد جامعه می شود برآید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: 450 نفر از دانش آموزان دختر و پسر منطقه شامل 21 گروه سرود به رقابت پرداختند که گروه های سرود ام البنین و بلال، عفت و نجات الهی، شهیده قایدی و شهید بردستانی انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار