برپایی نمایشگاه سفره هفت سین در رضوانشهر

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد خدمات اجرایی سفر رضوانشهر از برپایی نمایشگاه سفره هفت سین از نیمه دوم اسفندماه جاری در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه سفره هفت سین در رضوانشهر

به گزارش پانا از گیلان،منصور هادی پوربیان کرد: این سفره های هفت سین که به صورت نمادین آراسته شده اند، در سالن کتابخانه عمومی این شهر و بصورت یک نمایشگاه، از توانمندی های بومی منطقه پهن می شوند.
وی با اشاره به برنامه های متنوع و قابل توجه در شهرهای رضوانشهر و پره سر برای مسافران نوروزی اضافه کرد: برای تسهیل حضور مسافران نوروزی در اماکن تفریحی، میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری، نقشه ها و کتابچه های راهنما برای مسافران تهیه شده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا دسترسی آنان را به این مناطق آسان کند.
هادی پور راه ‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات را یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان ذکر کرد و افزود: این نمایشگاه ‌ها عرضه مستقیم صنایع دستی، سوغات و هدایای منطقه را بر عهده دارند و قرار است در شهرستان برپا شوند و از نیمه اسفند تا بیستم فرودین سال آینده فعال خواهند بود.
به گفته دبیر ستاد خدمات اجرایی سفر رضوانشهر، این نمایشگاه‌ ها با معرفی صنایع دستی این شهرستان شامل صنایع چوپ، گلیم، طراحی روی پارچه، نقاشی روی شیشه، جاجیم، انواع شال، انواع مختلف مواد غذایی و خوراکی اعم از شیرینی جات، فرش و ... در غرفه های مختلف برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار