نگرش مثبت به دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران، مسیر موفقیت را هموار می کند

با حضور اعضای ستاد مرکزی کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان لرستان، نخستین نشست توجیهی برای عملیاتی کردن فرایند انتخاب مدیران برگزارشد .

کد مطلب: ۸۰۱۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نگرش مثبت به دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران، مسیر موفقیت را هموار می کند

به گزارش پانا از لرستان ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان ، یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مدیریت تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب ذکر کرد وگفت: در وضع مطلوب است که انسانهای عالم، فرهیخته، خودباور و خداباور که ضامن ماندگاری یک ملت‌اند، تربیت شده و این امر جز با انتخاب و انتصاب مدیران اثربخش و کارآمد محقق نمی شود.

نصراله بازگیران افزود: با توجه به نقش مدیران در هدایت و رهبری فعالیت‌های آموزشی و پرورشی که زمینه ساز تحقق اهداف تعلیم و تربیت‌اند، دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران به منظور ارتقاء کیفیت در مدارس، به استان‌ها ابلاغ شده و مراحل مقدماتی عملیاتی کردن این فرایند در استان لرستان هم در حال پیگیری و اجراست .

وی در پایان نگرش مثبت به دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران را هموار کننده‌ی مسیر موفقیت عنوان و ابراز امیدواری کردند این کمیته براساس دستورالعمل و خرد جمعی در حیطه‌ی مدیریتی با نظارت بر نواحی نسبت به انتخاب مدیران شایسته اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار