رقابت بیش از 2500 ورزشکار در مسابقات ورزشی دانش آموزی در فارس

آغازمرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان فارس از ۸ اسفند‌ماه

شیراز (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از آغاز مرحله نخست مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر این استان از 8 اسفند امسال در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 2500 ورزشکار در مسابقات ورزشی دانش آموزی در فارس

احمدعلی قهرمانی درجلسه استانی ستاد برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان استان گفت:این مسابقات در دومرحله و در ۱۱ رشته ورزشی در اسفند ماه امسال و فروردین واردیبهشت ماه سال آینده در شیراز برگزار می شود.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: رشته های ورزشی فوتسال ، والیبال، هندبال ، بسکتبال ، تنیس روی میز و طناب زنی در سه دوره تحصیلی دختران و پسران به صورت مدرسه قهرمان و رشته های شطرنج، ژیمناستیک ، شنا و دو و میدانی وبدمینتون نیز به صورت کانون قهرمان برگزار می شود .

قهرمانی گفت: در سال جاری شیوه برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان در سطح استانی و کشوری به صورت مدرسه قهرمان برگزار می‌شود که هدف آن کمک به ترویج شادابی دانش آموزان و جلب مشارکت دانش‌آموزان و اولیای آنها در برگزاری این مسابقات است .

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس بر نهادینه کردن اخلاق در بین دانش آموزان درکنار تربیت جسمی آنها تاکید کرد وافزود: این مسابقات و اردوهایی که برگزار می شود فرصت بسیار خوبی برای پرورش و رشد اخلاقی و توسعه فرهنگی در بین دانش آموزان است.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس نیز اظهار داشت: دراین مسابقات درمرحله اول یک هزارو827 دانش آموز پسر درقالب 141 تیم و560 دانش آموز دختر درقالب 54 تیم به رقابت خواهند پرداخت.

عباس حاجی زاده گفت: درمرحله دوم این رقابت ها نیز 2 هزار و 600 دانش آموز پسر درقالب 191 تیم و 2هزار دانش آموز دختر در قالب 200 تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس گفت: عوامل اجرایی وکمیته های مختلفی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تشکیل شده که شرح وظایف ومسوولیت های هرکدام مشخص شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار