افتتاح مدرسه الزّهرا(طرح برکت)در شهر قدمگاه

مشهد(پانا): باحضورمعاون استاندار وفرماندار نیشابور و معاونین اداره کل آموزش وپرورش ونوسازی مدارس خراسان رضوی، مدرسه الزّهرا(طرح برکت) در شهر قدمگاه رضوی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

کد مطلب: ۸۰۱۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه الزّهرا(طرح برکت)در شهر قدمگاه

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار نیشابور در آیین افتتاح این مدرسه گفت:مردم ایران مردم وفاداری هستند و در تمام صحنه ها همراه مسئولین هستند و این همراهی بارمسئولیت مسئولین را سنگین تر می کند.

شیبانی فر افزود: یکی از دستاوردهای مهم کشور امنیت است که مبنای توسعه ی سازنده است و نبود آن توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور را تحت الشعاع قرار می دهد.

معاون هماهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی نیز اظهار کرد: یکی از کارهای مهم امام خمینی(ره) مراجعه به مردم، مدیریت نیروی انسانی و افزایش مشارکت بود و مردم این کشور در پیروزی انقلاب، دفع فتنه های مختلف در طول سالیان متمادی و مدافعین حرم، مشارکت جدی داشتند.

شادکام یکی از بارزترین جلوه های مشارکت را مشارکت در آموزش و پرورش دانست و افزود: مشارکت خیّرین، آنقدرچشمگیر بوده است که اگر نبود مشکلاتی که دشمنان ما برای کشور به وجود آورده اند و همینطور رشد جمعیت کشور، مشکلی در زمینه مدارس نداشتیم.

مدیر اداره آموزش وپرورش منطقه زبرخان به تشریح این پروژه پرداخت وگزارش کوتاهی را از توفیقات به دست آمده توسط این اداره، بیان کرد.

گفتنی است در پایان،پس از اجرای برنامه هایی توسط دانش آموزان این آموزشگاه این پروژه در زمینی به مساحت 1000مترمربع وزیربنای 800مترواعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال با مشارکت نوسازی مدارس استان وبنیاد برکت،افتتاح ومرود بهره برداری قرارگرفت.

تقدیر از دست اندرکاران پروژه،پخش کلیپ از مدارس فرسوده منطقه ومشارکت خیرین در مدارس واجرای سرود دانش آموزی از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار