برادر کاپیتان فولاد خلبان هواپیمای سقوط کرده آسمان:

کاپیتان فولاد از ماهرترین خلبانان حال حاضر کشور بود

یاسوج (پانا) ـ برادر کاپیتان فولاد خلبان هواپیمای سقوط کرده آسمان گفت: کاپیتان فولاد انسان وارسته، پاک، مومن، وفادار، اهل خدمت به وطن و رزمنده سال های دفاع مقدس بود که بعد از پایان جنگ وارد ناوگان حمل و نقل هوایی کشور شد.

کد مطلب: ۸۰۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کاپیتان فولاد از ماهرترین خلبانان حال حاضر کشور بود

به گزارش پانا از یاسوج، برادر کاپیتان فولاد خلبان هواپیمای سقوط کرده آسمان گفت: برادرم سابقه بسیار درخشانی داشت، 42 سال پرواز می کرد، با تمام هواپیماهای سبک و سنگین پرواز کرده بود.

وی افزود: برادرم بیش از 17 هزار و 900 ساعت پرواز داشته و بیش از 400 بار به یاسوج سفر کرده و برگشته و یکی از ماهرترین خلبانان حال حاضر کشور و یک استاد خلبان بود.

برادر کاپیتان فولاد بیان کرد: بعد از هوانیروز وارد ناوگان های ایرلاین های مختلف شد، سه سال در خطوط هوایی هند پروازهای پرخطر را در اطراف اقیانوس هند و خط استوا انجام می داد.

وی گفت: هرگاه می گفتم این کار را کنار بگذار، می گفت باید تجربه کاری ام را در جهت خدمت به مردم به کار بگیرم، هرگاه می گفتم حرفه پرخطر و پراسترسی است اشاره به آیه 78 سوره نسا می کرد می گفت قرآن می گوید هر کجا باشی من شما را دریابم می گفت چه بهتر که مرگ من در راه کشور و خدمت به مردم باشد.

برادر کاپیتان فولاد خلبان هواپیمای سقوط کرده آسمان یادآور شد: برادرم بارها مشکلاتی که برای هواپیماها پیش می آمد اجازه نمی داد که حتی مسافر بفهمد و با سلامت هواپیما را فرود می آورد. یک بار هم در سال 92 هواپیما را که یک موتورش از دست رفته بود در فرودگاه یاسوج به زمین نشاند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار