امام جمعه موقت قم :

اسلام حقوق اقلیت های دینی را محترم می شمارد

قم (پانا) امام جمعه موقت قم: اسلام دینی عدالت خواه است و از هر کفر و شرک نا فرمانی به دور است.

کد مطلب: ۸۰۱۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اسلام حقوق اقلیت های دینی را محترم می شمارد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم: با توجه به برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین در محل مصلی قدس، نمازجمعه شهر مقدس قم این هفته در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگذار شد.
سید محمد سعیدی امام جمعه موقت قم در خطبه های نماز دشمن شکن جمعه گفت: باید با کفار خوش رفتار بود ولی هر گونه ارتباط با کفار ظالم حرام است.
وی افزود:انقلاب اسلامی این کار را انجام داده است که باید دربرابر ظلم ستیزی دشمن مقابله کرد و زیربار ظلم آنان نرفت.
وی در خطبه های خود سخنان رهبر عظیم الشان انقلاب را با مردم آذربایجان مطرح کردند و گفتند: رهبر انقلاب اسلامی ،در دیدار با مردم غیور آذربایجان سه محور اصلی را خاطر نشان کردند که عبارتند از آسیب شناسی ،تعین اولویت،و مدیران ارشد
امام جمعه موقت قم تصریح کرد: رفاه طلبی و وابسته بودن به بیگانگان یک کار اشتباه و بی اساس بود،که این کار در زمان پهلوی صورت گرفت.
سید محمد سعیدی مدیریت حرم حضرت معصومه (س) افزود: یک پیوندی که با پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شداین بود، تا اینکه مردم درباره کشور خود تصمیم بگیرند نه کشور بیگانه و این یعنی مردم سالاری.
امام جمعه موقت قم به نقل از رهبر کبیر انقلاب به عقب افتادن حکومت تحت رهبری در زمینه «عدالت» اقرار و بر ضرورت عذرخواهی از خداوند و مردم به خاطر عقب افتادن در زمینه عدالت نیز تاکید کرد.
حل مشکلات به دست مسئولین انقلابی: مشکلات کشور با وجود مدیران انقلابی برطرف می شود و نباید نگران آن باشیم.
وی در پایان خطبه های خود از پیشرفت ها و پسرفت های انقلاب گفتند:حل آسیب های اجتماعی وپیشرفت و عدالت اولویت انقلاب است.
/علی باریکلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار