مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

انتخاب شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به عنوان شورای برتر کشور

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از انتخاب شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به عنوان شورای برتر در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به عنوان شورای برتر کشور

احمد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: در هفته شوراهای آموزش پرورش در سالجاری در سطح کشور 5 استان به عنوان شورای برتر انتخاب و معرفی شد که استان اردبیل نیز در بین این استان‌ها به عنوان شورای برتر معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.
وی با اشاره به اینکه در هفته شورای آموزش و پرورش در تمامی شهرستان‌ها جلسات این شورا برگزار و براساس هدفگذاری‌های صورت گرفته در هفته شورای آموزش و پرورش برنامه های مدونی اجرایی شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر مرکز استان در تمامی شهرستان‌ها مصوبات شورا به طور دقیق و مدون اجرا می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش بیان کرد: قرار است تا پایان سال 97 نسبت به ایجاد و احداث 110 نمازخانه در مدارس استان اقدام شود که 47 باب از این نمازخانه‌ها به صورت احداثی در حال اجراست و یا نیازمند تامین اعتبارات می‌باشد.
ناصری با یادآوری اینکه در راستای این تعداد نمازخانه نیازهای تمامی شهرستان‌ها در جلسه‌ای احصاء شده و سهم تمامی مناطق در جلسه شورای عترت و نماز اعم از ایجادی و یا احداث در مدارس مشخص شده است.
وی تصریح کرد: در برخی از مدارس که فضای کافی برای ایجاد نمازخانه وجود دارد نسبت به تفکیک بهسازی و بازسازی اقدام شده و در مکان‌هایی که فاقد فضای لازم است مکان‌یابی برای احداث نمازخانه انجام شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین از ساخت 5 اردوگاه در 5 شهرستان استان خبر داد و افزود: این اردوگاه‌ها از محل اراضی ملی در پارس‌آباد، گرمی، نمین، خلخال و لاهرود از طریق تملک اراضی ملی طبق توافقات با سازمان جهاد کشاورزی در حال آماده‌سازی برای ارائه به کمیسیون ماده 33 است.
ناصری از تبدیل به احسن املاک آموزش و پرورش نیز خبر داد و بیان کرد: طبق بند ه تبصره 9 تبدیل به احسن املاک در آموزش و پرورش با شناسایی 115 ملک شخصی اجرایی خواهد شد که با همکاری شهرداری نسبت به ایجاد واحدهای تجاری اقدام می‌شود.
وی طرح پرسش مهر و اجرای آن را از دیگر مصوبات شورای آموزش و پرورش اعلام و تصریح کرد: با برآورد هزینه اجرای این طرح اواسط اردیبهشت طرح پرسش مهر نیز در اردبیل اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار