شهردار زنجان:آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی

زنجان (پانا) - شهردار نجان از آمادگی دست اندرکاران این نهاد برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۱۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شهردار زنجان:آمادگی کامل شهرداری  برای استقبال از مسافران نوروزی

مسیح اله معصومی در جلسه ستاد خدمات سفر استان افزود: با هماهنگی های انجام گرفته برنامه های مختلفی قبل ، در حین و پس از اتمام ایام نوروز در این شهر برگزار می شود.

وی اظهار کرد: قبل از نوروزبرای مناسبتهای از قبیل روز درختکاری، چهارشنبه آخر سال پنجشنبه آخر سال برنامه ریزی لازم انجام گرفته است.

معصومی افزود: بخشی از برنامه های شهرداری به استقبال از نوروز باز می گردد که در این ارتباط تمامی شهرداران مناطق فعالیت ها خودرا در این زمینه آغاز کرده اند.

به گفته وی ، طبق برنامه ریزی ها، ممنوعیت حفاری ها از 15 اسفند تا 15 فروردین سال آینده در سطح شهراعمال می شود و از طرفی شهرداران مناطق کارهای خود را از ازقبیل آذین بندی میادین، نصب المان ها در سطح شهر، شستشو و آماده سازی سرویس های بهداشتی را شروع کرده اند.

وی اظهار کرد: بحث لکه گیری آسفالت به ویژه خط کشی معابر با اعتباری بالغ 500 میلیون تومان انجام می گیرد و آماده سازی سی ان جی ها برای ارائه خدمات بهینه ، ارائه و معرفی ایلیکیشن و اینترنت رایگان نیز ازدیگر برنامه های شهرداری برای استقال از نوروز است .

شهردار زنجان ادامه داد: یکی از برنامه های مهم شهرداری در ایام نووز راه اندازی تورهای زنجان گردی است و این کار با هدف معرفی جاذبه های تاریخی شهر انجام می گیرد.

وی یاداوری کرد: برای رفاه خاطر شهروندان نیز بازارچه های موقت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی نیز در چند نقطه شهر در حال آماده سازی است که به زودی به پایان می رسد.

معصومی افزود: شهرداری برای روز 13 فروردین روز طبیعت نیز خدمات مورد نیاز به شهروندان از قبیل توزیع کیسه های زباله با هدف جمع اوری زباله ها و رها نکردن آن در دامان طبیعت واطلاع رسانی لازم از وقوع اتش سوزی احتمالی نیز ارائه خواهد کرد.

شهردار خاطر نشان کرد: شهرداری همه ساله برنامه های ویژه ای را در ایام نوروز برگزار می کند و علاوه بر آن قبل از عید نوروز المان های جدید نیز در سطح شهر نصب خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار