جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر در آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه برگزاری مراسم هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با انجام برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته در آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، شهلا تاجفر در نخستین جلسه گرامیداشت هفته زن و بزرگداشت که امروز در استانداری برگزار شد ، گفت : به نقش محوری و اساسی زن در خانواده و حضور موثر او در اجتماع اشاره کرد و گفت : هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مناسبی برای تبیین سیره فاطمی برای مادران و زنان جامعه اسلامی است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ، سیاستگذاری و برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه و شایسته و ارایه برنامه های اثربخش در این هفته را از اولویتهای ستاد بزرگداشت هفته زن اعلام کرد و ادامه داد: باید در برنامه ریزی ها به نقش محوری زن در خانواده به عنوان مادر و نقش اجتماعی زن در عرصه اجتماعی و حضور موثر و سازنده او در عرصه‌های اجتماعی توجه شود و در این مسیر می توان از سیره حضرت فاطمه (س) نیز بعنوان الگوی برتر استفاده نمود.

تاجفر گفت : برنامه ریزی ، نظارت بر اجرای برنامه ها و هماهنگی بین دستگاهها و شهرستانهای استان از فعالیت های کمیته های تخصصی از جمله در حوزه فرهنگی ، علمی وپژوهشی ، ورزشی است .

وی با بیان اینکه ۲۶ عنوان برنامه برای گرامیداشت این هفته در استان برگزار می شود افزود: تجلیل از بانوان عرصه مقاومت به عنوان اسوه های ایثار و مقاومت ، همایش اسوه های صبر و استقامت ، سرکشی از خانواده های شهدا ، بازدید از زنان زندانی وبررسی مشکلات آنان و برپایی نمایشگاه توانمندیهای بانوان و نمایشگاههای فرهنگی از جمله برنامه هایست که برای بزرگداشت هفته زن در استان برنامه ریزی شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار