پاسخگویی به بیش از 125 هزار تماس مشترکین توسط آبفای استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از پاسخگویی به بیش از 125 هزار تماس توسط سامانه 122 این شرکت در سال جاری خبر داده و افزود: نزدیک به 2 هزار تماس نیز برای نظرسنجی از مشترکین آب فاضلاب در این استان انجام شده است.

کد مطلب: ۸۰۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی به بیش از 125 هزار تماس مشترکین توسط آبفای استان زنجان

علیرضا جزء قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام طرح گسترده نظر سنجی از مشترکین آب و فاضلاب گفت: در این نظر سنجی مردم با بیشترین رای به گزینه خوب ، عملکرد آبفای استان را تائید کرده اند.

وی اظهار داشت از میزان کل تماس های دریافتی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از 50 هزار مورد مربوط به قطعی آب و پیگیری شکستگی ها توسط مشترکین بوده است.

جزء قاسمی با بیان این مطلب که تعداد تماس های مشترکین با سایر شماره تلفن های شرکت نیز 181 مورد در روز بوده است گفت: تعداد تماس های دریافتی روزانه مردم از سوی شرکت آب و فاضلاب در سال جاری 331 مورد بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در 11 ماهه سال جاری 178 مورد تعویض و ترکیدگی کنتور و 327 مورد مشکل فاضلاب شامل: گرفتگی ، برگشت فاضلاب به منزل ، ترمیم و دریچه گذاری توسط سامانه های پاسخگویی این شرکت رسیدگی شده که از این تعداد 137 مورد تنها به دریچه گذاری مربوط می باشد که یا دچار سرقت شده و یا شکستگی داشته است.

این مسئول اعلام داشت: در سال جاری بیش از 1 هزار و 700مورد شکستگی در سطح شبکه توزیع آب استان گزارش شده است و بیش از 9 و 600 مورد نیز در زمینه انشعابات گزارش شکستگی داشته ایم.

جزء قاسمی بیشترین آمار شکستگی در شبکه توزیع و انشعاب برطرف شده در سال 96 در شهرهای استان زنجان را مربوط به مهر ماه با بیش از 1 هزار 300 مورد اعلام کرده و کمترین آمار شکستگی را نیز مربوط به دی ماه با 717 مورد اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با تاکید بر ضرورت رسیدگی هر چه سریع تر به مشکلات و گزارشات مردمی اعلام کرد: در صورت بروز هر گونه مشکل ، شهروندان تنها با سامانه تلفن گویای 122 مرکز پیام شرکت تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار