برگزاری 125 کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران و مربیان پیش دبستانی استان مرکزی

اراک(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 125 کارگاه آموزشی با حضور 6 هزار و 345 معلم دوره ابتدایی و مربی پیش دبستانی به صورت همزمان در مناطق پانزده گانه آموزشی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 125 کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران و مربیان پیش دبستانی استان مرکزی

مهدی دمنه افزود: این مهم به موجب تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت کشور، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری برگزار شده است.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی، پیشگیری اولیه از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، عوامل محافظ و خطر و ارتباط موثر با دانش آموزان را فرا گرفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی محور برگزاری جلسات آموزشی این برنامه را کتاب راهنمای آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پرخطر عنوان و بیان کرد: اساتید این کارگاه های آموزشی مدرسینی بودند که دوره آموزشی تربیت مدرس استانی را با حضور سعید راصد عضو تیم مولفین این کتاب گذرانده بودند.

دمنه اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی توانمند سازی معلمین در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی اضافه کرد: همچنین به موجب این طرح، برنامه ریزی جهت آموزش 4 هزار نفر از والدین دانش آموزان دوره ابتدایی و پیش دبستانی و آموزش مهارت های تاب آوری و ارائه حمایت های روانی اجتماعی به دانش آموزان خانواده های دارای سرپرست معتاد نیز در قالب 26 کارگاه آموزشی در سطح استان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار