مراسم یاد بود خیر مدرسه ساز در ورامین

ورامین (پانا) - مدیر آموزش پرورش ورامین در مراسم یاد بود خیر مدرسه سازگفت: زنده یاد سید مهدی موسوی ستاره ای دیگر از آسمان خیران مدرسه ساز کشور بود

کد مطلب: ۸۰۰۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم یاد بود خیر مدرسه ساز در ورامین

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،مراسم یاد بود خیر مدرسه ساز مهدی موسوی، با حضور امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین ، خانواده زنده یاد سید مهدی مصنف موسوی خیر مدرسه ساز ، شورای معاونین آموزش و پرورش ، اعضای خیرین مدرسه ساز، جمعی از مسئولین شهرستان و اولیای دانش آموزان ، در آموزشگاه ابتدایی حضرت موسی بن جعفر (ع)ورامین (توحید سابق) برگزار شد .

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ورامین ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه هوایی یاسوج اظهار داشت : امروز در کشور ما ساخت مدرسه به عنوان جایگاه مهم در عرصه تعلیم و تربیت بر دوش دولت و خیرین مدرسه ساز است و خوشبختانه در این عرصه تلاش های خوبی صورت گرفته تا فرزندان این مرز و بوم دغدغه ای جز تحصیل علم نداشته باشند.

محمدی گفت : امروز این مراسم یاد بود به خاطر از دست دادن ستاره ای دیگر از آسمان خیران مدرسه ساز است .

وی ادامه داد :مدرسه سازی بزرگترین نعمت و رحمتی است که به عنوان باقی الصالحات خدا به خیرین مدرسه ساز عنایت کرده است.

وی افزود:هر جامعه ای که به آموزش و پرورش بها دهد موفق تر است امروز باید راه را باز نماییم تا مردم در جهت توسعه آموزش و پرورش نقش بسزایی داشته باشند.

محمدی حضور خیّرین را برکتی برای جامعه وکشوردانست و از زحمات خانواده بزرگ زنده یاد سید مهدی مصنف موسوی به ویژه همسر وفرزند ارشد آن خیر بزرگ به منظور تداوم کار پدر تشکر کرد .

در ادامه فرزند بزرگ زنده یاد سید مهدی مصنف موسوی در خصوص ویژگیهای خیّر گفت : از زمانی که توفیق ادامه راه پدر را در ساخت مدرسه پیداکردم، تاثیر بسیار خوبی در زندگی ام احساس می کنم وچنان لذت وشوق و شعفی را به دست آورده ام که با میلیارد ها پول نمی توان آن را به دست آوردوامیدوارم خدا توفیق دهد همچنان در این راه قدم بردارم.

شایان ذکر است ، در این برنامه گروه سرود دانش آموزی آموزشگاه های حضرت موسی بن جعفر (ع)و وتوحید ورامین سرودی را در وصف خیرین مدرسه سازاجرا نمودند.

/خبرنگار:مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار