راستگو فرماندار جدید تبریز شد

تبریز (پانا)- به پیشنهاد مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و تایید وزیرکشور علیار راستگو به عنوان فرماندار جدید کلان شهر تبریز منصوب شد.

کد مطلب: ۸۰۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
راستگو فرماندار جدید تبریز شد

آیین معارفه وی امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تبریز برگزار خواهد شد.

راستگو ازمدیران با تجربه استانداری است که در سوابق اجرایی و مدریتی 27 ساله خود علاوه بر تصدی فرمانداری شهرستان های مراغه،‌ جلفا، آذرشهر و مرند ، تجربه مسوولیت در چندین بنگاه بزرگ اقتصادی کشور از جمله معاونت اقتصادی و بین المللی منطقه صنعتی ،‌اقتصادی آزاد ارس، معاونت اقتصادی مجتمع صنعتی تراکتور سازی تبریز و نیز معاونت اقتصادی منطقه اقتصادی ویژه سهلان را در کارنامه مدریتی خود دارد.

رییس دبیرخانه امنیت کشور و مدیرکل سیاسی و انتطامی استانداری کردستان از دیگر سوابق اجرایی وی است .

علیار راستگو ازنظرگرایشات سیاسی دارای تفکرات معتدل گرایانه است که در تمامی مسوولیت های قبلی با حسن تدبیر و بدون حاشیه خدمت کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی پیشتر در واکنش به برخی اخبار و گزارش ها در باره تاخیردر انتصاب و تعیین فرماندار تبریز گفته بود با توجه به حساسیت و جایگاه تبریز تلاش می شود ،‌ فردی در شان و تراز این شهر برای این مسوولیت انتخاب شود تا بتواند نقش و مسوولیت های تاریخی خود را در قبال مردم و برنامه های توسعه این کلان شهر ایفا کند.

پیش از وی رحیم شهرتی فر فرماندار تبریز بود که در دوره جدید به عنوان معاون سیاسی و امنیتی منصوب شده و تاکنون با حفظ سمت فرمانداری تبریز را هم مدیریت و اداره می کرد.

این گزارش حاکی است؛ عادل اصغر پور هم به عنوان سرپرست فرمانداری مرند منصوب شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار