فرماندار زنجان : مبلغ 22 میلیارد ریال اعتبار با نرخ سود حداکثر 6 درصد برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص یافت

زنجان (پانا) - فرماندار زنجان با اشاره به اختصاص مبلغ 22 میلیارد ریال اعتبار با نرخ سود حداکثر 6 درصد برای ایجاد اشتغال در روستاها تصریح کرد: دستگاه‌های متولی این بخش از تسهیلات بانکی مکلفند با همکاری بخشداران و دهیاران شهرستان نسبت به پیگیری جذب آن با جدیت اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۰۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار زنجان :  مبلغ 22 میلیارد ریال اعتبار با نرخ سود حداکثر 6 درصد برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص یافت

رضا عسگری در در ششمین جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه با پایان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال موضوع عنوان نام سالجاری به اتمام نرسیده افزود: کماکان هیچ اولویتی بالاتر از افزایش تولید و ایجاد اشتغال نداشته و از تمام ظرفیتها برای ایجاد اشتغال استفاده خواهیم کرد.
فرماندار زنجان تصریح کرد: دولت تسهیلات ویژه ای برای تحقق شعار سال در نظر گرفته و باید در ایام باقیمانده تا پایان سال تمامی تسهیلات بانکی در حوزه های مختلف تولیدی جذب و همه دستگاههای اجرایی شهرستان مکلفند به تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند .
عسگری با اشاره به اختصاص مبلغ 22 میلیارد ریال اعتبار با نرخ سود حداکثر 6 درصد برای ایجاد اشتغال در روستاها تصریح کرد: دستگاههای متولی این بخش از تسهیلات بانکی مکلفند با همکاری بخشداران و دهیاران شهرستان نسبت به پیگیری جذب آن با جدیت اقدام کنند.
فرماندار زنجان بر استفاده از تجربه دستگاههای موفق در جذب اعتبارات تولید و اشتغال به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد.
عسگری از دستگاههای اجرایی خواست تا ضمن تسهیل و تسریع در معرفی طرحهای تولیدی ، گزارش پیشرفت پرداخت تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال را در جلسات هفتگی که به همین منظور در فرمانداری تشکیل می شود ارایه کنند.
مقام عالی دولت در شهرستان زنجان با اشاره به اینکه فرایند ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی در دهیاریها ، مراکز خدمات کشاورزی و دفاتر ICT روستایی به طور رایگان انجام می شود تصریح کرد: برخی افراد فرصت طلب در روستاها به طور غیر قانونی با وعده پرداخت وام به روستاییان در قبال دریافت مبالغی اقدام به ثبت نام از جوانان میکنند.
وی تاکید کرد : مردم فریب اینگونه افراد فرصت طلب را نخورده و در صورت عدم توانایی برای ثبت نام تسهیلات اشتغال روستایی ، به دهیاریها و مراکزخدمات کشاورزی و ICT روستایی مراجعه کنند.
فرماندار زنجان گفت: تقاضای اولیه مردم پس از ثبت نام در کمیته فنی اشتغال بررسی و در صورت تایید در این کمیته به بانک های عامل معرفی می شوند.
فرماندار زنجان تصریح کرد: بی شک طرح هایی که منجر به تولید و ایجاد اشتغال شوند مورد حمایت جدی قرار گرفته و از همه ظرفیت ها برای اجرای طرح ها استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار