مشاورفناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری خوزستان خبر داد:

نمایشگاه الکامپ در اهواز برگزار می شود

اهواز (پانا) - مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندار خوزستان ضمن اعلام خبر برگزاری نمایشگاه الکامپ در استان گفت: این نمایشگاه 13 تا 16 اسفندماه امسال در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی اهواز برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۰۰۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه الکامپ در اهواز برگزار می شود

طیبه اسماعیلی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان اظهارکرد: نمایشگاه الکامپ خوزستان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با مدیریت نظام صنفی رایانه‌ای استان سه سال متوالی در اهواز برگزار می شود.

وی افزود:امسال با توجه به تحولی که در حوزه فعالیت های فضای مجازی، بخش خصوصی و شرکت‌های نوپا یا استارتاپ ها انجام شده امیدواریم شاهد نمایشگاه متفاوتی نسبت به سال گذشته باشیم.

مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندارخوزستان با بیان اینکه امیدواریم نمایشگاهی شایسته استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشدتصریح کرد: با همکاری استانداری، شرکت‌های بخش خصوصی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر نهادهای مرتبط برگزار می شود.

اسماعیلی با اشاره به بخش های مختلف در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: بخش دولت الکترونیک جهت ارائه توانمندی‌های دولت در حوزه الکترونیک پیش بینی شده که در سالن جداگانه ای دستگاههای اجرایی که خدمات الکترونیک به مردم ارائه می دهند،حضور خواهند داشت و خدمات خود را به نمایش می گذارند. استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی در سالن دولت الکترونیک حضور فعال خواهد داشت.

وی بیان کرد:شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از خوزستان و همچنین از استان های دیگر در نمایشگاه حضور می یابند همچنین اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت و سرویس تلفن همراه در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندارخوزستان افزود:در بخشی با عنوان الکامپ استارز شرکت‌های نوپا و بخش بازی‌های رایانه‌ای و فروشگاهی به صورت گسترده در نمایشگاه حضور می یابند.

وی یادآورشد:در حاشیه نمایشگاه الکامپ کارگاه های آموزشی پیش بینی شده که در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات خدمات آموزشی خواهند داد.

اسماعیلی گفت: مسابقاتی بین استارتاپ های شرکت کننده در نمایشگاه برگزار می شود که ان شاالله شاهد نمایشگاهی با نشاط و با انگیزه برای کسب و کارهای حوزه فاوا خواهیم داشت و نوید بخش اشتغال در خوزستان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار