«ابوعلی کجاست» به چاپ پنجم رسید

تهران (پانا) - کتاب‌های منتشر شده از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب این روزها با استقبال خوب مخاطبان حوزه نشر مواجه شده است.

کد مطلب: ۸۰۰۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
«ابوعلی کجاست» به چاپ پنجم رسید

کتاب «ابوعلی کجاست» زندگی‌نامه خودگفته «شهید مرتضی عطایی»، از شهدای مدافع حرم است که تحقیق آن را محمدمهدی رحیمی و تدوین آن را نوید نوروزی انجام داده است، این کتاب از نخستین کتاب‌های تاریخ شفاهی جبهه انقلاب اسلامی است که به چاپ پنجم رسیده است.

دیگر کتاب مورد استقبال این روزهای حوزه نشر کتاب «تو شهید نمی‌شوی» است، که روایت‌هایی از حیات جاودانه «شهید محمودرضا بیضائی»، از شهدای مدافع حرم است که در کمتر از 3 ماه به چاپ سوم رسیده است.
کتاب «هشت میلی‌متر از انقلاب» که این روزها با تیراژ دوهزار نسخه به چاپ چهارم خود رسیده است، به خاطرات شفاهی «علی میرقطبی» از نحوه‌ ساخت مستند «انقلاب در سبزوار» که با دوربین هشت میلی‌متری خود از تمامی اتفاقات راهپیمایی مردم سبزوار علیه رژیم پهلوی فیلم گرفته است، می‌پردازد.
علاقمندان جهت سفارش و تهیه هر یک از کتاب‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی می‌توانند نام کتاب مورد نظر خود را به شماره 09199038270 ارسال کنند.
گفتنی است، علاقه‌مندان جهت اطلاع از جدیدترین محصولات فرهنگی انقلاب اسلامی نیز می‌توانند به کانال @AMMARYAR_IR مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار