وضعیت شغلی مناسب فارغ‌التحصیلان موسسه آموزشی فنی سنگاپور

تهران (پانا)- بیش از نیمی از فارغ التحصیلان موسسه آموزش فنی سنگاپور که از موسسات بزرگ آموزشی در این کشور به شمار می آید، دارای مشاغل مرتبط با تحصیل خود هستند.

کد مطلب: ۸۰۰۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت شغلی مناسب فارغ‌التحصیلان موسسه آموزشی فنی سنگاپور

به گزارش چنل نیوز ایژیا، مشاور ارشد پارلمانی آموزش و پرورش سنگاپور، لاو ین لینگ، در سخنانی در پارلمان این کشور اعلام کرد که 55 درصد از فارغ التحصیلان موسسه آموزش فنی در مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود فعالیت می کنند. او گفته است که این آمار بر اساس نتایج حاصل از نظرسنجی استخدامی فارغ التحصیلان در سال 2016 بدست آمده است .

او گفت: فارغ التحصیلان موسسه آموزش فنی علاوه براینکه برای ورود به مشاغل صنایع خاص و یا شاخه های مرتبط آموزش خواهند دید، به مهارت های انتقال پذیر هم مجهز خواهند شد و این امر زمینه افزایش سازگاری و انعطاف پذیری آنها را فراهم خواهد کرد، چراکه نیروی انسانی به گردش به سوی تغییرات تکنولوژی و بازسازی اقتصادی نیاز دارد .

لاو همچنین جزئیات بیشتری از برنامه های کارآموزی دانشجویان رشته های فنی را ارائه داد و افزود که واحدهای کارآموزی برای 68 درس از 98 درس، اجباری است و این امر همچنین برای بیش از نیمی از دانشجویان تمام وقت موسسه آموزش فنی انجام شده است. این کارآموزی ها برای این دانشجویان به هنگام فارغ التحصیلی آن ها ارائه شده است.

او تصریح کرد: موسسه فنی آموزش قصد دارد که برای همه اعضای تمام وقت موسسه ملی گواهی آموزش فنی و دوره های بالاتر از آن تا سال 2020 دوره های کارآموزی ارائه دهد و این دوره را بر اساس عواملی مانند دوره تحصیلی، علاقه و محل اقامتشان برگزار کند .

این مقام سنگاپوری گفت که در حال حاضر 100 مشاور برای موسسه های فناوری، موسسه آموزش فنی و مدارس متوسطه وجود دارد برای ارائه خدمات کارآموزی وجود دارد.

ترجمه: نگار ذکایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار